Zkoušky

31.03.2019

Milý deníčku,

přišel nejhorší týden a zároveň ten nejlepší týden. V sobotu se na nástěnce objevil rozpis zkoušek.
V pondělí mě čekalo Péče o kouzelné tvory, Bylinkářství, Numerologie a Létání. Na tyto předměty jsem byla připravená, protože je to hlavně o teorii a tu já zvládám úplně v pohodě. Takže začátek zkoušek byl v pohodě.
V úterý mě čekaly jen Kouzelné formule a tato zkouška mě trochu děsila, protože jsem nestihla dotáhnout všechny kouzla, ale snažila jsem se. Teorie byla úplně v pohodě a větší část kouzel jsem zvládla. Tak snad to vyjde.

Ve středu mě nečekala žádná zkouška a tak jsem si šla odpočinout do koutku, kde jsem rozeslala pozvánky na mou oslavu narozenin a k večeru jsem opakovala kouzla. Se zápiskem z narozenin se ozvu později.
Ve čtvrtek  mě čekala zkouška z Drakologie a na tu jsem byla skvěle připravená i když ty mytologie jsou šílené a trochu se mi pletou, ale snad to zvládnu.
V pátek jsem to uzavřela poslední zkouškou a to z Obrany proti černé magii. Celkem to vyšlo. 
Docela se bojím výsledků, ale co maximálně si to můžu opravit v září. 
S dalším zápiskem se ozvu
zatím se měj
Tvá Lea

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky