Zkoušky a cesta domů

10.12.2017

Milý deníčku,

sedím ve svém pokoji v Kotli a jsem šťastná. Zkusím to trochu vzít popořadě.

No doučila jsem se skoro všechny kouzla z druháku, ale co s tím, když jsem ve třeťáku. Ale to nevadí pořád jsem na tom líp než těsně před zkouškama. No začalo zkouškové období, když jsem si přečetla rozpis bylo mi jasné, že budu dělat zkoušky jen dva dny a to v pondělí a ve čtvrtek. Ptáš se proč?
No jednoduše jako vždycky jsem si dělala pro jistotu zkoušku z minima, abych měla ty předměty kde se kouzlí a lektvary. No začalo to zkouškou z numerologie a pak jsem šla na zkoušku z minima. Ve čtvrtek jsem dělala zkoušku z Drakologie a Jasnovidectví. Myslím, že se mi zkoušky povedly a mohla bych projít dál, ale víš jak je to deníčku. Mohla jsem udělat někde chybu a je to. Ale to vůbec nevadí maximálně si zkoušku opravím v září.

V den odjezdu jsem ještě dostala dopis z domova, kde mi mamka psala, že se nemůžou dočkat až budu doma a Pheo něco upeču z klubu. Rychle jsem naházela věci do kufrů, dala Miu do klece a táhla je do vstupní síně, kde jsem je hodila do předem připravených beden. Přejela jsem body očima a zjistila, že jsme poslední, ale to se dalo čekat, protože jsme celý rok neviděli vedení a to ani jednoho kolejního a Jenn taky jsme viděli minimálně. Spousta prváku byla buď nemocná nebo záhadně zmizela. Takže co jsme měli dělat v 6 lidech? No i tak jsme se snažili a nasbíraly docela dost bodů, něco okolo 250, přesně nevím.Pomalu jsem šla ke kočárům a pak se vedle mě objevili Stella a Nat a tak jsme se domluvili, že pojedeme společně. Cesta kočary proběhla celkem rychle a svižně. Když jsme jeli okolo jezera tak najednou se na hladině objevila obří chobotnice a vypadalo to že na nás mává, ale spíš měla jen jedno chapadlo nahoře. No pak jsme přijely k vlaku a rychle jsme přesedli. Ve vlaku jsme celkem rychle našly volné kupé a tam jsme se usadili a povídali. Cesta uběhla rychle a pak už zbývala poslední část cesty a to do Kotle. V Kotli jsme čekali na kufry a pak na ubytování. Vzala jsem pokoj pro dvě osoby, protože doufám, že se objeví Enid, tak aby měla pokoj.No deníčku, zítra ráno jdu domů tak ti pak napíšu. Nejraději bych se rozběhla hned teď domů, ale už je kolem druhé ráno a bojím se vyjít ven na ulici Londýna.
Zatím se měj

Tvá Lea  

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky