Zimní období

13.07.2019

Milý deníčku, 

sedím na terásce a dopisuju do tebe zážitky, Will sedí naproti a něco ťuká do počítače. Svítí krásně sluníčko a já doufám, že se mi nevypálí tričko, protože nevím jak by to vypadalo ve svatebních šatech. 
No, ale teď trochu zavzpomínáme na zimu. 
Asi týden před Vánoci o víkendu jsme společně s Willem napekli cukroví a byla jsem neskutečně šťastná, že nám to na poprvé vše povedlo. Dům krásně voněl a tak jsme nazdobili celý dům i před domem. Byl to skvělý víkend a byla jsem ráda, že jsem přišla na jiné myšlenky. Dobalila jsem dárky a nachystala něco pod stromeček a další dárky do dvou tašek pro Willovi rodiče a pro moje rodiče. Na štědrý den jsme s Willem vyrazily k jeho rodičům, kdy jsme strávily dopoledne a oběd. Předali jsem si dárky a moc skvěle jsme se pobavili . Pak jsme se přesunuli k mým rodičům, kde jsme strávily odpoledne a večer, také proběhlo předání dárků a byl to moc příjemný den. Večer asi kolem desáté jsme přijely k nám domů. Dárky co jsme dostali jsme si daly pod stromeček, udělali jsme si společnou koupel a s mísou cukroví jsme si pustily film. A ve Willově náručí jsem usnula celkem brzy a ani nevím kolik bylo ráno, když cítím jak mě budí ,,Lásko pojď si rozbalit dárky" líbnul mě do vlasů a rozespale jsem vylezla z postele. Will už seděl u stromečku a  probíral se dárkama. Chvíli jsem se na něj dívala a pak jsem se k němu přidala. Dostaly jsem spoustu krásných dárků a máme z nich velkou radost. Silvestra jsme strávili doma společně a když jsme se k večeru byli projít udělali jsme tuhle krásnou fotku, která se Willovi moc povedla. Když jsme přišli domů udělala jsem horkou čokoládu se šlehačkou a koukali jsme se na film. O půlnoci jsme si připili a pak se přestěhovali do ložnice a krásně začali Nový rok. Byla jsem moc ráda, že v tomhle ohledu a po tom všem na mě Will netlačil. Asi čtrnáct dní po Novém roku přišla Viv s Biancou a bylo to skvělé a moc se jim dárky líbily. Bibi ho měla velký protože tam měla dárečky i k narozeninám. No a tak nějak se už ke konci ledna začala plánovat svatba. Byly jsme si Willem na oslavě narozenin moje taťky a jeho mamky, který to slavili ve stejný víkend. Bylo to náročné, ale bylo to moc fajn.  Na zahradě jsme si postavily pár sněhuláků a koulovaly jsme se a bylo to moc fajn. Jinak se už asi tak nějak nic v zimě nestalo a jestli stalo tak si na to nepamatuju. 
S dalšími zápisky se zase ozvu 

Zatím se měj

Tvá Lea 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky