Zima

20.05.2020

Milý deníčku, 
zima je úžasná a jak vidíš dole tak i Sophii si udělala své první andělíčky. Také jednou byl s námi Will na koupání a tam vznikla ta skvělá fotka, kde je Sophii úplně úžasná. Někdy na začátku prosince jsme byli u Alexe v ateliéru, kde se vyfotilo pár fotek s Vánoční tématikou. Nechali jsme si udělat i společnou fotku, kterou zarámuje a dáme to rodičům na Vánoce. Jinak jsme se Sophii byly za Pheo v Prasinkách a pak jsme chvíli ještě povídali s Viv u brány do hradu. 
Jinak od začátku prosince, když jsem uspala malou tak jsem pekla cukroví, abych na to měla čas a mohla jsem si to udělat v klidu a nestrachovat se že se dotkne trouby nebo tak něco. Ještě ráno to tam vonělo a krásně se do té vůně vstávalo. Asi 14 dní před Vánocemi jsme s Willem nazdobili dům a i když jsme to dělaly v noci povedlo se nám to. 
 Dobalila jsem dárky a nachystala něco pod stromeček a další dárky do dvou tašek pro Willovi rodiče a pro moje rodiče. Na štědrý den jsme vyrazily k jeho rodičům, kdy jsme strávily dopoledne a oběd. Předali jsem si dárky a moc skvěle jsme se pobavili . Pak jsme se přesunuli k mým rodičům, kde jsme strávily odpoledne a večer, také proběhlo předání dárků a byl to moc příjemný den. Večer asi kolem osmé jsme přijely k nám domů. Uložili jsme Sophii do postýlky, Will dal dárky co jsme dostali pod stromeček, udělali jsme si společný krásný večer s mísou plnou cukroví a filmem. Když se ráno probudila Sophii, společně jsme probudili tatínka a šli dolů pod stromeček rozbalovat dárečky. Bylo to skvělý vidět v těch malinkatých očičkách radost a jak se rychle po čtyřech vydala pod stromeček k dárkům. Sice jsem měla trochu obavu, aby na ni ten stromeček nespadl, ale Will mě ujistil, že ho připevnil. Rozbalily jsme dárky a já uklidila jsem krabice a šli jsme si užívat sněhu co máme před domem. 
Na Silvestra jsme se domluvili, že přijde Alex se svou přítelkyní Jane. Udělala jsem nějaké chlebíčky, jednohubky, upekla jsem  koláčky s tvarohem. Will koupil nějaké víno a šampus na přípitek. Alex s Jane přišli okolo 5 a donesli nějaké brambůrky, chipsy a tak. Když jsem kolem osmé uspala Sophii vzala jsem si chuvičku a šla si za nimi sednout do obýváků. Skvěle jsme se bavily a mám pocit, že Jane je pro Alexe ta pravá. Tak nějak nemohla uvěřit že je Sophii opravdu moje, když mám tak skvělou postavu. Hrály jsme společenské hry a před půlnocí jsme bouchly šampus, oblékly jsme se a vyšli jsme před dům a sledovali ohňostroj. Po skončení jsem byla zkontrolovat Sophii a Jane šla se mnou, že je strašně roztomilá. Nakoukla jsem do pokojíku a Sophii spokojeně spinkala ve své postýlce. Vrátili jsme se dolů a ještě si povídaly a asi kolem třetí jsme se odebraly spát. 
Druhý den ráno jsem hned uvařila česnečku a když ta vůně něco málo před polednem přivábila Jane, tak já plná energie se na ni usmála a podala jsem si misku s polévkou a pomerančový džus. Byla překvapena, že jsem tak čilá. To víš vstávala jsem okolo 8 a už jsme byly i na nákup. Jane dojedla polévku a začala si hrát se Sophii. Něco kolem půl jedné přišli do kuchyně chlapy, když se najedly tak jsme vyrazili všichni společně ven. Když se začalo smrákat tak jsme přišli k nám, dali jsme si horkou čokoládu a pak Alex s Jane  odjeli. Byla to skvělá návštěva. A snad si to užili všichni. 
 Asi čtrnáct dní po Novém roku přišla Viv s Biancou a bylo to skvělé a moc se jim dárky líbily. Bibi měla dva dárky, protože tam měla dáreček i k narozeninám. 
Byly jsme na oslavě narozenin moje taťky a jeho mamky, který to slavili ve stejný víkend. Bylo to náročné, ale bylo to moc fajn. Pak jsem asi dva dny odpočívala, protože těhotenství se blíží ke konci.Jinak se už asi tak nějak nic v zimě nestalo a jestli stalo tak si na to nepamatuju.

S dalšími zápisky se zase ozvu

Zatím se měj

Tvá Lea 

PS: Ta šedá fotka je pořízena někdy na konci listopadu, kdy Will odcházel do práce. A já věděla že ho zase dva dny neuvidíme. Můj pracovní název je ,,Tati nechoď nikam, já tě potřebuju a maminka taky."

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky