Zima, Vánoce a Silvestr

17.11.2019

Milý deníčku,

 trochu zavzpomínáme na loňský rok. V půlce prosince jsem byla na další kontrole, ale tentokrát u Rosy doma ve stanu, který je taková přenosná nemocnice. Byla jsem ráda, že vše je s miminkem v pořádku a nakonec jsem podlehla i tomu, že jsem si nechala říct pohlaví. Teda hlavně proto,abychom věděli jak vyzdobit pokojíček. Když Rosa pronesla bude to holčička tak se mi oči zalily slzami. No šla jsem domů a nachystala jsem pro Willa takovou malou krabičku, kam jsem dala bílý dudlík, šatičky a na kartičku napsala "Budu tatínkova princezna". Když Will přišel domů tak po večeři jsem mu dala krabičku, kterou hned otevřel.  Otevřel ji a lehce se mu zaleskly oči dojetím. Vstal, líbnul mě na čelo a jemně mě pohladil po bříšku. Bříško se hned začalo vlnit a pak začala debata o tom jak té princezně budeme říkat. Asi po týdnu jsme se rozhodly a hlavně to jméno se líbí nám oběma. 
Asi týden před Vánoci o víkendu jsme společně s Willem napekli cukroví a byla jsem neskutečně šťastná, že nám to na zase vše povedlo. Dům krásně voněl a tak jsme nazdobili celý dům i před domem. Byl to skvělý víkend a byla jsem ráda, že jsem to zvládla i když jsem musela trochu odpočívat, protože jsem na začátku posledního trimestru. Dobalila jsem dárky a nachystala něco pod stromeček a další dárky do dvou tašek pro Willovi rodiče a pro moje rodiče. Na štědrý den jsme s Willem vyrazily k jeho rodičům, kdy jsme strávily dopoledne a oběd. Předali jsem si dárky a moc skvěle jsme se pobavili . Pak jsme se přesunuli k mým rodičům, kde jsme strávily odpoledne a večer, také proběhlo předání dárků a byl to moc příjemný den. Večer asi kolem desáté jsme přijely k nám domů. Dárky co jsme dostali jsme si daly pod stromeček, udělali jsme si společný krásný večer s mísou cukroví jsme si pustily film. Sice mě trochu bolelo bříško a lehounce trnulo, ale to bylo z toho celodenního popocházení a smíchu. A ve Willově náručí jsem usnula celkem brzy a ani nevím kolik bylo ráno, když cítím jak mě budí ,,Lásko pojď si rozbalit dárky" líbnul mě do vlasů, na bříško a tak jsem rozespale vylezla z postele. Will už seděl u stromečku a probíral se dárkama. Chvíli jsem se na něj dívala a pak jsem se k němu přidala. Dostaly jsem spoustu krásných dárků teda hlavně pro to malé a máme z nich velkou radost. Na Silvestra jsem byla chvíli v Prasinkách popovídat ze sestrou, Amaiem, Jeremym a Miou. Ale jelikož tam byla spousta lidí a vydýchaný vzduch necítila jsem se tam dobře a asi kolem desáte se přemístila domů. Zbytek večera jsme strávili doma společně s horkou čokoládu se šlehačkou a koukali jsme se na film. O půlnoci jsme si připili a pak se přestěhovali do ložnice a já během chvíle usnula.  Asi čtrnáct dní po Novém roku přišla Viv s Biancou a bylo to skvělé a moc se jim dárky líbily. Bibi měla dva dárky, protože tam měla dáreček i k narozeninám. No a tak nějak se už ke konci ledna začala přestavba pokoje pro princeznu. Byly jsme si Willem na oslavě narozenin moje taťky a jeho mamky, který to slavili ve stejný víkend. Bylo to náročné, ale bylo to moc fajn. Pak jsem asi dva dny odpočívala, protože těhotenství se blíží ke konci.Jinak se už asi tak nějak nic v zimě nestalo a jestli stalo tak si na to nepamatuju. 

S dalšími zápisky se zase ozvu

Zatím se měj

Tvá Lea 

PS: Přidávám pár fotek z našeho zimního těhotenského focení, které dělal Alex. A dvě fotky přímo z Vánoc u rodičů.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky