Začátek prázdniny

31.03.2018

Milý deníčku,
když jsme se s tátou setkali u Kotle bylo něco kolem osmé večerní. Pomalu jsme se rozjeli k domovu, než jsem se nadála parkovali jsme u domu a už jsme šli směrem k domu. Táta mi řekl, že mi dá kufr do pokoje a hned přijde na zahradu a že já mám jít pomalu na zahradu, ale mám jít přes dům. Zvědavě jsem se na něj podívala a trochu nervózně jsem se rozešla. Vešla jsem do domu a tam už mě čekala Pheo a skočila mi do náruče. Tak jsme se chvíli pomazlili a já ji dala na zem a Pheo se rozeběhla na zahradu, tak jsem ji následovala. V kuchyni jsem narazila na maminku, která mě objala a přivítala mě doma. Chytla mě za ruku a pomalu jsme šli na zahradu. Když jsem vyšla ven bylo to tam nádherně vyzdobeno až se mi draly do očí slzy.
Když jsem se otočila na verandě stáli tam babička Kate s dědou Natem, babička Anastasia a děda Bobby, mamka s taťkou a Pheo. Pak jsem se najednou ocitla v objetí a propukla jsem v pláč, protože to byl Will a pošeptal mi u toho do ucha: ,,Konečně jsi doma má lásko. Miluju Tě a krásné narozeniny." rychle jsem se protočila v jeho objetí a dala mu pusu. Dívala jsem se mu přímo do očí a cítila jsem jak mi palcem utírá slzy a povídá: ,,Noták krásko, neplakej, má to být oslava." ví co na mě platí a je prostě úžasný. Po chvíli mě pustil a zmizel. Já jsem se šla přivítat s babičkama a dědama. Přišlo předávání darů od jedné babičky s dědou jsem dostala nádherný zápisník a krásný pozlacenou rámeček s jejich fotkou. Od druhé babičky s dědou jsem dostala skicák a náramek s přívěškem Eiffelovky. Od Pheo jsem dostala nádhernou kresbu na které jsme namalováni celá rodina vloni u Eiffelovky. Na tohle je děsně šikovná a mám z ní velkou radost.Od mamky s taťkou jsem dostala nádhernou kytici slunečnic a kromě dárku co mi poslali mi dali ještě takovou krásnou bílo-tyrkysovou teplákovou soupravy i s botaskama. Pak ke mě přistoupil Will a držel v ruce nádherný dort. Popřál mi k narozeninám a dostala jsem obálku, ve které byla pozvánka k němu domů kdy budu chtít a klíček od jejich domu s krásnou mašličkou. A zase se mi do očí draly slzy, bylo to tak krásné a dojemné. Mezi tím šel táta grilovat a já s Willem vytáhly kytary a začaly hrát, všichni jsme zpívali a bylo to děsně fajn. Vynikající grilované maso, maminky zeleninový salát, babiččiny zákusky, dort a hlavně obklopena lidmi, kteří mě mají rádi. Po večeři jsme se s Willem a Pheo převlekly do plavek a skočily do bazénu. Chvíli jsme blbly a pak začaly babičky a dědové odcházet. Tak jsem vyskočila z bazénu, oblékla župan a šla jsem se s nimi rozloučit. Mezitím Will a Pheo vylezli, usušili se a sedli jsme k ohništi. Povídali jsme si a po nějaké době si táta všimnul, že Pheo mi usla na kolenách a tak ji odnesl do pokoje. Pak přišel a nějak jsme se s mamkou zapovídaly o dovolené a jak to bude v Paříži a tak. Když přišel táta ještě jsme si povídaly o mojí škole o Willové škole o zážitcích ze školy a tak. Pak šly mamka s tátou spát a já s Willem jsme ještě přiložily dřevo do ohně a ještě jsme se usadily. Dala jsem si hlavu na jeho rameno a on mě objal pravou rukou kolem pasu. Povídaly jsme si a pak zkonstatoval, že jsem zhubla a že si mě o prázdninách pohlídá. Najednou jsem cítila, že mi padá hlava a tak jsem navrhla, že půjdeme spát. Když jsme šli ke mě do pokoje pohledem jsem zavadila o hodiny a zjistila jsem že jsou skoro tři hodiny ráno. Nějak nás nezajímalo, že bychom se měli převléct. Lehli jsme na postel a já se schoulila Willovi v náruči, ještě chvíli jsme si povídali a pak mi dal pusu a pošeptal, že mě miluje. Dala jsem mu taky pusu a řekla, že ho miluju a pak už jsem usla. Na druhý den ráno jsme se s Willem probudily skoro současně. Postupně jsme se šli osprchovat a pak jsme sešli dolů a tam byla Pheo, které všude pobíhala a byla nervózní. Pak jsme šli do kuchyně a zjistili, že za chvíli bude oběd. Mamka ohřívala maso co zbylo z večera a tak jsem si udělala s Willem kávu a taťka nám přišoupl dort. Prý abychom nevypadali jako chodící reklamy na smrt. Jen jsme přikývli a šli jsme na zahradu, protože bylo krásně. Po chvíli jsme uslyšeli, že nás volá máma k obědu. Rychle jsme se najedli a mezitím nás Pheo informovala, že jdeme na tu její soutěž s rozteskávačkama a proto byla i nervózní. Nasedli jsme do auta a jeli jsme k parku kde ta soutěž probíhala. Pheo šla k trenérce a táhla mě s sebou a jen proto, aby mě představila. Bylo to docela vtipný, protože je asi o hlavu a půl menší než já a o dvacet kilo těžší. Ale říkala, jsem si že to nevadí, protože i takový lidi ví co dělají a vedou dobré kroužky. Pak jsem se s Pheo rozloučila a šla jsem najít Willa a rodiče, nebylo to tak těžké, protože jsme vysocí a vyčníváme z řady. Po pár chvilích soutěž začala a bylo to naprosto skvělé. Skupina Pheo šla na řadu jako 4 a bylo to nádherné a byla jsem na ni neskutečně pyšná a hrdá. Jaké skoky už umí a je perfektně ohebná. Pak bylo ještě asi 9 sestav, některé se mi líbili jiné byly hodně průměrné. Pak byla pauza a já s Willem mezitím zaběhly koupit něco pro Pheo za její skvělý výkon. Vybrali jsme kytici vyrobenou z bonbónů a medvídka, který byl oblečen jako rozteskávačka a moc se nám líbil. Vrátili jsme se právě, když začaly vyhlašovat. Byla jsme nervózní jako by šlo o mě. Chytla jsem Willovi pevně ruku a pak už jsem slyšela jak vyhlašují první místo a tam se umístila Pheo. Byla jsem neskutečně šťastná a po chvíli přišla Pheo za námi a já s Willem jsme jí popřáli k vítězství a předali dárky. Byla ráda a šťastná, že se to povedlo a že jsem to viděla. Pak jsme nasedli do auta a jeli jsme domů. Když jsme přijely domů měli jsme se převléci a pak půjdeme na večeři. Ještě jsme chvíli jsme s Willem trénovali tango, které jsme chtěli předvést na plese a celkem nám to šlo. Když jsme to chtěly vyzkoušet znovu už přišla máma, že musíme jet. No nevadí, až jsme jeli autem uvědomila jsem si jaký mám hlad. Když jsme přijeli do Savoy grill u jednoho stolu seděli Willovi rodiče a jeho sestra Daisy. Přivítala jsem se s nimi a sedli jsme si. Povídali jsme si o plese, který má být zítra a o cestě na Phuket kam všichni letíme pozítří. Objednali jsme si jídlo a po večeři jsme si ještě chvíli povídali a pak jsme se chtěli rozejít. Když jsem přišla k autu dala mi mamka do ruky obal od šatů ať jsem na zítřek připravená. Je úžasná a skvělá. Vzala jsem si je od nich a pak jsme je naložili k Willovým rodičům do auta a jela jsem na přespání k nim. Tyhle prázdniny jsou skvělé a užívám si jich plnými doušky.
Ozvu se později

Zatím se měj

Tvá Lea 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky