Začátek léta

13.07.2019

Milý deníčku, 

je ráno den před svatbou a já v pyžamu sedím v obýváku a píšu do tebe. Je to divný? Asi jo, ale musím své myšlenky nějak upokojit. 

Říkáš si co se mohlo za těch 7 dní prázdnin stát? Aby to stálo a vyšlo to na samostatný článek? No popravdě se toho stalo strašně moc. 

Asi začneme popořádku, přijela ségra ze školy a přišla za mnou na brigádu a pak se ubytovala ve svém pokoji u nás v domě. Celý večer jsme si povídaly a byla jsem šťastná, že jí to ve škole baví  a vše zvládla úplně v pohodě. 
Dny o prázdninách trávím jako normální dny, ráno nasnídat, do Kotle, na  zmrzlinu a pak do práce. Občas se sem tam zakecám s někým v Kotli nebo přijdou na pokec za mnou do práce. Ale posledních pár dnů se cítím divně, jsem unavená, mám nafouklé břicho a citím jiný  vůně než všichni ostatní a když déle sedím na místě tak mě bolí v podbřišku. Ale asi to bude jen nervama ze svatby.  
Byla jsem na večerním grilováním přes cestu u Rachel a Ashe  a moc jsem si to užila, byla tam taky Cass s Jordanem a pak přišla Faye, jenže ten den mi zrovna moc dobře nebylo  a tak mě Ash doprovodil domů a s Rachel jsem se domluvila, že radši za ní skočím do nemocnice ať se na mě podívá, že se jí to nelíbí. Ač nerada souhlasila jsem. 
Pak jsem byla s Viv, Bibi a Pheo zkoušet šaty aby bylo na svatbu vše nachystané a moc jsem si to užila a i holky. Bianca vypadala jako princeznička a Pheobe vypadala jako krásná mladá slečna i když brblala. A Vivien to absolutně slušelo a bude z ní krásná svědkyně. Bylo krásné vidět, že se jim ty šaty líbí a jsou z nich nadšené. 

Návštěva nemocnice není nic pro mě a jsem z ní nervózní a nemám tam dobrý pocit. Šla jsem ke stolu kde mě čekala Rachel a byla skvěle naladěná. Zavedla mě na vyšetřovnu a jelikož je v zácviku a nesmí vyšetřovat sama šla pro Rosu. Ta si jen stoupla do rohu a pozorovala. Pak jsem si musela stoupnout a Rachel na mě namířila hůlku a mávla s ním do nějakého složitého tvaru a hůlka se rozzářila červeně. A já si pomyslela je to v háji a svatba nebude. A pak jen slyším jak Rachel říká: ,,Gratulujeme maminko!" a já jsem nějak propukla v pláč, protože tomu nemůžu věřit. Ale pro jistotu to zkontrolovala Rose a jen zářivě se usmála a přikyvovala hlavou. Pak jsme jen vyplnily počáteční papíry a mám se šetřit, další kontrola za měsíc. 
Nějak jsem z tama vyšla a zamířila do práce jako ve snu. A vlastně stále tomu nemůžu uvěřit a Willovi to chci říct na svatbě. 
Pak jsem měla dámskou jízdu na kterou jsem pozvala Cass a Nat, která je mimochodem zasnoubená s Adamem. Chvíli s námi seděla i Pheo ale pak odešla. Nat si zaplavala v bazénu a říkala že je to příjemné a Cass se trochu zhroutila a lehce se opila, ale potřebovala se odreagovat. Má trápení a byla jsem ráda, že se odreagovala a uvolnila. Zatím jen ty dvě, Rachel a Rosa vědí, že jsem těhotná. Chci si to ještě užívat že to ví jen pár lidí. 


Pro dnešek končím, protože se musím nachystat na zítra 

S dalšími zápisky se brzy určitě ozvu 
Zatím se měj 

Tvá Lea 

Tahle fotka vznikla někdy na začátku prázdnin, když jsem byla s Willem na procházce. Ani jsem nevěděla, že mě fotí, ale povedla se.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky