Začátek prázdnin

16.12.2018

Milý deníčku,

po tom co jsem přišla domů mi přišla pozvánka na svatbu Vin. Moc jsem se na to těšila a byla jsem šťastná, že mě pozvala. Svatba byla kouzelná a Vin to náramně slušelo. I když jsem na ni byla bez Willa docela jsem si to užila. V koutku duše jsem doufala, že chytím kytici i přesto že jsem dost vysoká nepovedlo se mi to, ale to nevadí, stejně se budu vdávat. Asi dva dny potom mi přišla pozvánka na pyžamovou párty u Cass. Bylo to super i když jsem šla brzy spát, užila jsem si to. Už přes týden mi nebylo nějak dobře a pořád nevím proč. Snažím se jíst zdravě a pravidelně, spím kolem 8 hodin, piju dostatek tekutin a stále se cítím unavená a bez energie. Tuším že to byl pátek a já zrovna nemusela na brigádu vstala jsem jako vždy kolem 8 a šla dolů na snídani. Když jsem přišla do kuchyně trochu se mi zamotala hlava. Byla jsem docela ráda, že to nikdo neviděl. Po chvíli jsem šla za mamkou na terasu, ta si všimla, že mi není dobře. Bodejť by si nevšimla když je doktorka. Nechala mě najíst a pak mě zatáhla do domu a vytáhla hůlku. Dál už nevím co se dělo, protože jsem se probudila na zemi. Když jsem pomalu otevřela oči, klečela mamka vedle mě a něco šeptala a mávla hůlkou, levou rukou mě držela za ruku. Najednou jsem cítila, že je mi lépe, pak jsem se mohla pomalu posadit a musela jsem vypít nějaký lektvar, po kterém mi sice bylo líp, ale i tak jsem byla unavená a nebylo mi nějak dobře. Celé odpoledne jsem strávila ležením v obýváku a byla jsem ráda, že tohle neviděla Pheo, protože by se o mě bála a to já nechci. Taťka přišel z práce kolem šesté a když viděl v jakém jsem stavu rozhodl, že se na mě musí podívat doktor. Je škoda, že mamce nedal ještě den, určitě by mě dala do pořádku. Vzal mě do náruče, odnesl mě do auta a jeli jsme. V nemocnici mi moc dobře nebylo, protože když jsem tam byla naposledy nebylo to příjemné. Udělaly mi veškeré testy a zjistili, že můj organismu je vyčerpaný a potřebuje velkou dávku cukru a musela jsem tam zůstat na kapačkách minimálně přes noc. Ležela jsem na pokoji sama a slyšela jsem jak se otvírají dveře. Lehce jsem se zvedla na lokty a viděla jsem, že přišel Will. Přišel k mé posteli, chytl mě za ruku a hladil po vlasech. Já ze sebe jen stihla vypravit ,, Jak jsi věděl že jsem tady?Co tady děláš?'' přerušil mě zvednutím ruky a dal mi pusu na čelo. ,,Tvůj táta mi volal,že jsi tady. Že ti není dobře a jestli chci mám přijet. Přece tě nenechám o samotě, teď když můžu být s tebou. Moc jsem se o tebe bál a chci být s tebou.'' dal mi pusu a objal mě. Najednou jsem se cítila jako v sedmém nebi, pak mě pustil, sedl na židli vedle mě, chytil mě za ruku a povídali jsme si. I když jsem byla unavená nechtěla jsem i nic přijít. Po chvíli přišla doktorka a řekla jestli Will může odejít, že se mnou potřebuje probrat můj stav. Pevně jsem mu stiskla ruku a lehce vyděšeně jsem na něj koukla, pak jsem se podíval na doktorku a tiše ze sebe vypravila ,,Může tu prosím zůstat? Nemáme před sebou tajemství. A nechci být sama.'' doktorka se jen usmála, přikývla a spustila ,, Slečno, musíte zvolnit, vaše tělo je unavené a bez energie. Dneska si Vás tady necháme a zítra ráno můžete jít domů. Ale slíbíte mi, že budete víc odpočívat, chodit na krátké procházky. To nejdůležitější je, že musíte denně sníst dvě čokoládové tyčinky nebo něco sladkého, ale ovoce se nepočítá. Váš stav  je důsledkem toho, že jste byla ve stresu, málo jste spala a málo jedla. Takže více jíst, více odpočívat a méně pracovat. Za měsíc se uvidíme." Usmála se a otočila se na Willa a povídá ,,Doufám, že se o ni dobře postaráte a víte co je teď vašim úkolem." usmála se a  odešla. Pak přišla sestra a donesla večeři. Byly to brambory s kuřecím masem a zeleninou. Nechutnalo mi to, ale když jsem chtěla jít ráno domů musela jsem to sníst. Po večeři si Will lehl vedle mě, jak mě objal a začal mě hladit po vlasech a šeptal mi krásné věci do ucha. Bylo to příjemné a  skoro hned jsem usnula. Ráno nás vzbudila sestřička, že mi ještě změří tlak a udělají rychlý rozbor krve a když to dopadne dobře můžu jít domů. Pak donesla snídani a bylo něco sladkého. Asi o půl desáté přišla doktorka a povídala, že výsledky vypadají už dobře a můžu jít domů. Bolelo mě celý tělo od toho ležení ale docela rychle jsem se oblékla a Will mě odvezl domů a celý víkend jsme byli u nás. V neděli mi už bylo mnohem lépe a tak jsme šli na krátkou procházku. V pondělí jsem už byla na brigádě jako by nic, ještě že dělám na recepci kde sedím. Takže to bylo fajn. Za týden letíme do Paříže a chci být úplně v pohodě. Ve středu jsem byla na večeři s Willovými rodiči a tak se vyptávali na to co mi bylo a jaké máme plány na zbytek prázdnin kromě té Paříže a tak do budoucna. Bylo to fajn a moc jsem si to užila. Pak jsme byli do konce týdne u nich. V neděli jsme odletěli do Paříže. S dalšími snad už lepšími zážitky se ti brzy ozvu.

Zatím se měj

Tvá Lea


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky