Výlet do Francie

10.04.2017

Trochu toho cestování.

Milý deníčku,

když jsem se po návštěvě domova vrátila zpět do Kotle, byla jsem překvapená kolik je tam lidí. No jo vždyť už přijeli budoucí prváci. Šla jsem si odnést věci do pokoje a když jsem se vracela dolů potkala jsem Ryana. Posadili jsme se na balkón nahoře, abychom byly o samotě a mohli si popovídat.Já mu řekla, že jsem o našem vztahu řekla doma a Ryan prý o tom doma taky řekl. Docela vtipné na tom je, že to oboje rodiče na nás poznali, že někoho máme. Pak mi Ryan řekl, že by mě jeho rodiče rádi poznali a zvou mě na týden k nim. Byla jsem docela v šoku, ale trochu jsem s tím počítala. Šla jsem na druhý den ráno domů pro nějaké věci a řekla jsem mamce, že pojedu na týden navštívit Ryanovi rodiče. Byla celkem v pohodě, ale řekla až se vrátíme musíme s Ryanem přijít k nám na večeři a to ještě před odjezdem do školy. Ještě nevím jak to zvládneme, ale snad to půjde.Sbalila jsem si jen pár věcí do batohu a šla jsem dolů, kde na mě čekal Ryan. Chytil mě za ruku, usmál se na mě a já věděla, že bude všechno v pohodě. Vyšly jsme na nádraží a pak nastoupily na vlak. Ani nevím jak dlouho jsme jeli, protože mi to přišlo jako chvilinka. Pak jsme přesedli na moderní vlak, který jsme se dostaly do Francie. Byl to velmi zajímavý zážitek, jet vlakem takhle pod mořem. Celou cestu jsme si povídali a cesta uběhla rychle. Pak jsme ještě přesedli na další vlak a tím jsme se dostali už do Saint Tropez, kde bydlí. Páni, ale je to krásné město. A jaké je tu teplo a sluníčko, skoro jako v Egyptě. Po chvíli jsme stáli před jejich domem. Ryanova mamka nás přivítala velkým objetím a už nás pomalu táhla dovnitř, kde byl v obýváku Ryanův taťka a ten nás přivítal zmrzlinou, kterou sám vyrábí a prodává. Byla opravdu výborná a po takové cestě byla opravdu osvěžující. Když jsme si vybalili volala nás k večeři jeho mamka. Byla naprosto skvělá a povídali jsme si dlouho do noci. Ráno nás vzbudila Ryanova mamka a šli jsme se projít po historickém centru a pak na oběd. Odpoledne jsme byli na pláži, kde jsme vykoupali a vyblbli v moři. Šli jsme domů, kde jsme se převlékli , sbalili večeři a procházkuo došli za Ryanovým taťkou na místo, kde prodává zmrzlinu. Umí s ní dělat super triky a baví tím celé okolí. Pak ho na chvíli šel vystřídat Ryan a bylo skvělé vidět, jak mu to jde a i on umí dělat podobné kousky jako jeho táta. Cestou zpátky jsme se krásně prošli po promenádě a pak hurá do hajan. Další den jsme dobrovolně šl i prodávat zmrzlinu, teda já jen doplňovat zmrzlinu, kornoutky a takové věci a Ryan prodávat a bavit okolí. Docela jsme se nasmáli a bylo to super, odpoledne nás vystřídal taťka a my jsme vyrazili na pláž se koupat. Večer jsme si ustlali na zahradě a spali pod krásnou hvězdnou oblohou. Ráno jsme se vzbudili a šli se projít do baziliky Panny Marie Strážné a podívat se na věž La Tour Guillaume a do tvrze Citadeli. Oběd jsme si dali v jedné malé restauraci na pobřeží a pak jsme vyrazili na pláž, kde jsme se koupali a opalovali. Když jsme se vrátili, povečeřeli jsme a povídali jsme si, hráli společenské hry a jedli výbornou zmrzlinu. Mám takový pocit, že mě jeho rodiče mají rádi. Jsou to skvělí lidé a já je mám taky ráda. Na návštěvě jsem přibrala asi 3 kila a to hlavně tou výbornou zmrzlinou. Ráno nám jeho mamka sbalila svačinu na cestu zpět a po výborné snídani jsme šly na vlak. Cesta zpátky se mi zdála být rychlejší než tam. A každopádně mě pozvali o příštích prázdninách na další návštěvu.Doufám, že i moji rodiče takhle dobře přijmou Ryana a bude vše v pohodě. Nejvíc se na něj těší moje milovaná Pheobe.

Zatím se měj

Tvá Lea M

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky