Vánoce a Silvestr

25.03.2019

Milý deníčku, 

ani nevím kde začít, prostě se toho stalo dost a doufám,  že si na vše vzpomenu. Protože od Vánoc uběhlo již půl roku ano tak dlouho jsem tě neměla v ruce. Teď při stěhování a vybalování v novém domečku jsem na tebe narazila a tak se pokusím v tomto hektickém tempo něco sepsat.


Po Halloweenu jsem dost často trávila večery a i volné dny trávila s Vivien a při jednom večeru vznikla tato fotka. Neskutečně jí to tady sluší. A už se těším, až ten malý poklad bude mezi námi.

Asi dva dny po Halloweenu mi přišel dopis z domova a byl to ten největší dárek co jsem dostala. Byl to totiž dům do kterého jsem se s Willem teď na začátku prázdnin přestěhovala. Dostala jsem fotku a klíče a už jsem se těšila. Jak dům vypadá ti napíšu později. 

Než jsem se nadála přišla návštěva Prasinek. Jako vždy jsem věděla přesně co chci a to jsem měla nakoupeno během hodiny nebo tak nějak. A pak už jsem zašla na máslový ležák ke Třem košťatům, kde je absolutně nejlepší. Po nějaké době jsem se zvedla a šla zpět do hradu, kde u brány bylo nachystáno občerstvení. Dala jsem si čokoládu na zahřátí a pak pokračovala na pokoj, kde jsem začala třídit dárky a popisovat krabice. Jelikož jsem věděla komu co dám  rozdělit to byla už rychlovka. 
Deníčku, musím uznat, že výzdoba na hradě je každý rok hezčí nebo mi to tak  připadá. Na večeři jsem seděla vedle Amaie a skvěle jsem si to užila  a moc skvěle se bavila, i když se moje myšlenky se stále stáčely k Vivien. 
Po večeři mě Amai doprovodil ke koleji a tak nějak jsme se rozloučili a já zamířila do postele. Padla jsem do postele a ještě jsem chvíli četla a Bubble mi spala na polštáři a pak jsem usnula. Ráno jsem se probudila a čekaly mě u postele  skvělé dárky. Ten nejúžasnější co jsem dostala byla fotka Vivien a Biancy, která se narodila už 16.12.2009.

Dostala jsem spoustu další skvělých dárků, ale pořád jsem se musela dívat na fotku Biancy. Je naprosto skvělá a úžasná. Teda zatím na fotkách. Ostatní dárky jsou taky skvělé a úžasné a ani jsem nečekala, že jich dostanu tolik. 
Když jsem se prohrabala všema dárkama, šla jsem se projít a tak  nějak jsem se najednou ocitla v tělocvičně. Chvíli jsem si zacvičila a pak jsem si dala kávu a kochala se výzdobou. Pak jsem se vrátila na kolej a trénovala kouzla jelikož mě čekaly důležité zkoušky. Než jsem se nadála byl Silvestr. Domluvila jsem se, že půjdu s Amaiem, a měli jsme sraz u bodů. Oblékla jsem se, vzala kabát, protože se zase slavilo v Prasinkách. Celý večer jsem se bavila s Amaiem a bylo to skvělé, než jsem se stihla nadát byla půlnoc a tak jsme se šly podívat na ohňostroj. Byl nádherný jako vždy a byla jsem spokojená a šťastná. Po ohňostroji jsme se vrátily dovnitř a najednou jsem cítila, že mi někdo skočil na záda. Otočila jsem hlavu a podívala se kdo to je. Samozřejmě  to byla Cass. Prý že jí bolí nožičky a mám ji odnést na kolej.  No co se dalo dělat tak když už jsem ji držela, vyrazily jsme směr hrad. Amai nás jistil zezadu a já se pomalu brodila sněhem  i s Cass, když jsme dorazily na hrad hodila jsem Cass na postel a šla jsem za Amaiem. Zalezly jsme do kuchyně a skoro do rána jsme si povídaly. Bylo to velmi super. 

S dalšími zápisky se snad brzy ozvu 
Zatím se měj

Tvá Lea

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky