Vánoce a Silvestr

15.05.2017

Nádherné období se spoustou sněhu a nádhery kam se podíváš.

Milý deníčku,

už máme po Vánocích i po Silvestru a tak leřím v posteli a přebírám všechny dárky. Výzdoba na hradě i na koleji je prostě nádherná. Velký vánoční strom ve vstupní síni je nádherný, obrovský a prostě krásný a zajímavě nazdobený. Na vánoce jsem jen tak bloumala po hradě, obdivovala jsem výzdobu a pak jsem zalezla na pokoj a čekala na společnou večeři ve Velké síni. Oblekla jsem si tmavě růžové flitrové krátké šaty a střevíčky a šla jsem na večeři. Večeře byla skvělá a docela jsem se i přejedla a docela dost jsem se pobavila i nad tím, že jsme se nemohli dostat ven a museli jsme poprosit profesorku, aby nás pustila ven. Po vynikající večeři jsem si předala dárek s Ryanem, ale slíbili jsme si, že si je rozbalíme až ráno.Když jsem přišla na kolej, položila jsem dáreček vedle postele na stoleček a povídala jsem si s Miou a ani nevím kolik bylo hodin jsem usnula. 

Ráno jsem se vzbudila celkem pozdě a nemohla jsem uvěřit vlastním očím kolik jsem dostala dárků. 

Kolejní dárek byl krásný a byla tam kravata s jezevcem, který má vykulené oči, hodinky s tlapkami jezevce, flašku na pití s jezevcem na víčku, taška s jezevce, polštář ve tvaru jezevce, peněženku s jezevcem a poukazem na nákup. Od Enid jsem dostala krásný dárek, od Cass jsem dostala krásné zelené minišaty, pak od anonyma jsem dostala nějaké sladkosti a prstýnek. Největší dárek byl od rodičů a musím říct, že se teda rodiče úplně zbláznili kolik jsem toho letos dostala. Byly tam šachy, nádherná zelená čajová souprava, sladkosti, sandálky na léto, trička na léto, krásná blůzička, fialová vestička, která je krásně upnutá, řetízek s kočičkou..... Od Ryana jsem dostala hodinky, dřevěnou figurku koně a sladkosti. Prostě tyto Vánoce se s dárkama roztrhl pytel.

Silvestr jsem prožila celkem v pohodě ve společnosti více - méně klučičí společnosti. Povídali jsme si a celkem jsme se i nasmáli. Pak jsem se byla s Edwinem projít, protože byl tak trochu vystresovaný ze svýho bratra tak jsme si šly popovídat. Když jsme přišli dali jsme si výborné skořicové kapučínu a já nevím asi během 20 minut co jsme si povídali u stolu se všemi tak ze rozezněl rozhlas, že na molu proběhne ohňostroj. Zaběhla jsem si na kolej pro kabátek s kožíškem na kolej, abych nebyla nemocná. Na mole mi zamával Edwin, že mi drží místo a tak jsem šla za ním. Podívali jsme se na ohňostroj a šli jsme na kolej. Jelikož, jsem měla jen krátký kabát a střevíčky tak mi byla trochu zima a stoupla jsem si ke krbu pak si vedle mě stoupnul Edwin a ještě chvíli jsme si povídali. Po nějaké době přišli i ostatní na kolej a Peter začal mít nějaké blbé připomínky na to, že tu vznikl nový pár a že má radost. Tak jsem se otočila a řekla mu že chodím s Ryanem a on to moc dobře ví. Pak měl nějakou blbou odpověď a tak jsem mu řekla, že jestli bude mít nějaké blbé řeči, tak se mu klidně může něco stát. 

No naštěstí toho nechal, ale ty jeho úšklebky jsem viděla, ale to je jedno Edwin je kamarád z koleje a je to suprový kluk.
Zatím se měj

Tvá Lea

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky