Valentýn

24.11.2018

Milý deníčku,

opět jsem tě dlouho nevytáhla měla jsem k tomu dobrý důvod, ale o tom později. 
Jak už je zvykem tak po Vánocích přišel Valentýn. Vůbec nemám tento svátek ráda, když nejsem s Willem. Ale poslala jsem mu malý dáreček a dopis.Snad se mu to líbilo. No vyjímečně jsem se vykopala z postele a šla se podívat jak je vyzdoben  hrad. Byl úplně nádherně vyzdoben a úplně mě nadchla ta loď ve vstupní síni a jídlo v bedně do které jsme se měli dostat. Bylo to super a řádění Amorku bylo hezké. V tom jsem si uvědomila, že mi strašně chybí Will. Ale docela rychle jsem se vzpamatovala, protože přišla Tara a že je připravena celoškolní hra. Tak jsem si řekla, že to zkusím a domluvili jsme s lidičkama z koleje, že si ji zahrajeme spolu. Měli jsme poslouchat kam nás láká siréna a pak najít perličku. Za perličky jsme si potom mohli vybrat dárky. Tak jsme chvíli stáli a pak jsme uslyšeli líbivý zpěv a běželi jsme po tom zpěvu. Bylo tam malé jezírko a v něm číhali nástrahy, ale i slíbená odměna. Těchto zastavení bylo 12 a vždy jsem perličku našla. Po posledním zastavením se rozezněl rozhlas, že si můžeme ve stáncích vybrat odměny. O dvou stáncích jsem věděla tak jsem si byla pro odměnu prvně tam. Byl to žlutý a modrý stánek. Pak jsme odchytla Ronneyho a zeptala jsem kde je červený a říkal, že je na střeše. Fakt super, protože jsem neměla sílu tam jít, když jsme běhaly po celém hradu. Ale chtěla jsem odměnu tak jsem se tam vydala, musím říct, že to stálo za to. Tam jsem se dozvěděla, že poslední stánek co hledám je ve sklepeních. Super bylo to kousek od koleje, vybrala jsem si odměnu a s plnýma rukama jsem se vydala na kolej. Zapadla jsem na pokoj a hodila  odměny na postel, rychle jsem je prohlídla a jsou absolutně skvělý např. snídaňový servis na musli, čajový servis se sypaným čajem, župan, mluvící plyšák a další. Úplně vyšťavená jsem padla do postele a usnula. Druhý den ráno jsem byla ráda, že jsem do toho šla, protože jsem v zápalu hry zapomněla, že nejsem s Willem. Byl to první Valentýn co jsem si užila. 

Zatím se měj 

Tvá Lea

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky