Valentýn

18.02.2018

Milý deníčku,

ležím v posteli na koleji a hledím na svou krásnou maketu Eiffelovky. Docela mě mrzí že nemám nějaké zprávy z domu, ale doufám, že už je všechno v pohodě. Za měsíc má Will narozeniny a tak přemýšlím, jakým dárkem bych mu udělala radost. No zatím mám pro něj přání a takovou nádhernou džínovou košili a krásnou tyrkysovou kravatu, protože vím, že takovou nemá. A asi mu dám příslib, že v létě něco podnikneme. Jinak mi od něj přišel dopis, ve kterém stálo, že na mě od toho plesu nemůže přestat myslet, že ho mrzí, že nemůže být spolu, že se do mě zamiloval. Doufá, že se mám dobře a počítá dny do plesu, který pořádá jeho táta, aby mě zase mohl držet v náruči. Je to zlatíčko a pořád ten dopis nosím s sebou. Tak jsem mu napsala o tom koleni, ale že se nemusí bát, že už je všechno v pořádku, taky mě trápí že s ním nemůžu být a úplně neskutečně se těším na ten ples. Taky ho miluju a doufám, že spolu strávíme celé prázdniny a že nejpozději za čtyři měsíce už budeme spolu.
Deníčku jinak jsem byla hlídat Haika a když jsem ho pustila na volno tak první jeho kroky vedli do rybníčku, kde se celý zmáchal. Tak jsem ho usušila svou mikinou a museli jsme jít zpět za paničkou, aby jsme ho pořádně usušili. Pak jsem šla připravit do tělocvičny čaj a občerstvení a čekala na Vivien. Mezitím přišla Jade a povídali se a najednou se ve dveřích zjevila Vivien i s Haikem. A tak jsem jí ukázalo co tam všechno mám a jaké je vybavení a pak jsme pily čaj a povídali. Než jsem se nadála byla skoro půlnoc a museli jsme se rozloučit. Proč vždy ten čas, který trávím s ní tak rychle uteče? Další den jsem trénovala kouzla a některé mi šli lépe, ale je ještě spousta co neumím, ale snad se mi brzy podaří. Jinak jsem konečně dostala své vysvědčení a je to fajn. Začínám se připravovat na zkoušky a snad je letos zvládnu.
Jinak co se týče toho kolene začínám ho postupně a pomalu zatěžovat tak aby nebolelo a bylo to celkem v pohodě, ale pro jistotu když jdu s Ronnyem a Will běhat tak si na sebe zakouzlíb stabilitas, abych měla trochu jistotu. Byl valentýn a nebudeš tomu veřit, kromě Willa jsem dostala ještě jednu. Jsem z ní trochu zmatená a marně si lámu hlavu od koho je, ale svůj tip mám.
Snad se brzy ozvu a do té doby

Zatím se měj

Tvá Lea  

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky