Učení a NKÚ

29.06.2018

Milý deníčku,

poslední dva měsíce nedělám nic jiného než se učím, trénuji kouzla a zase se učím, abych ty letošní zkoušky dala. Letos z nich mám strach velký, jelikož jsou to velmi důležité zkoušky. A tak mi nezbylo nic jiného než zalehnout do knížek, zatnout zuby a hlavně se nevzdat. Opět jsem před zkouškama shodila, ale to nevadí jsem zvyklá a navíc letos budu mít čas přibrat než dojedu domů a nebudou mi zase nadávat.
Nadešel čas zkoušek a já se cítila připravená na vše co přijde. Většina zkoušek se skládala jen z teorie a tu zvládám úplně v pohodě. Většinu zkoušek myslím, že jsem dala na docela dobrou známku. Jen jsem měla migrénu a nestihla jsem zkoušku z jasnovidectví, ale právě si nejsem jista, že zrovna v tomto předmětu chci pokračovat. Vlastně i ze stejného důvodu jsem nedělala zkoušku z lektvarů. 
No vlastně jsem si dělala zkoušku ještě z dějin a létání, protože mi ty předměty připadají zajímavé a když se mi to povede chtěla bych učit třeba dějiny nebo numerologii.

Až tak úplně mi to nevadí, protože se zkoušky dají dodělat z poplatek přes ministerstvo a když se rozhodnu tak si je dodělám. Ale uvidíme kam mě život zanese a co budu k práci potřebovat. 

Zatím se měj 

Tvá Lea

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky