Tvrdý trénink

24.11.2018

Milý deníčku,

jeden večer jsem byla u Vivien na čaji a na popovídání. Povídali jsem si a pak se nějak náš rozhovor stočil k mému tréninku kouzel. Věděla jsem deníčku, že jde do tuhého. No musela jsem s pravdou ven a tak kromě super příjemného večera a parádní nálady, jsem si odnesla seznam opakování kouzel a co se musím naučit do další návštěvy. A Až to budu umět mám přijít a zkontroluje to a pak se posunu dál. První seznam byl dlouhý a moc opakování jednoho kouzla, aby mi šlo perfektně. Ve všech volných chvílích jsem trénovala i když mě to děsně nebavilo a docela vyčerpávalo. A ani nevím co mě popohánělo do tréninku, ale trénovala jsem dlouho do noci a brzy ráno vstávala, abych mohla trénovat. Asi po pěti dnech jsem šla za Vivien na kontrolu. Dostala jsem pochvalu, že jsem to tak rychle zvládla dotáhnout, ale tím to neskončilo. Byl pro mě nachystán druhý seznam, sice méně kouzel, ale za to s více opakováním. Až to budu zvládat mám se zastavit. Byla jsem šťastná, ale zároveň naštvaná, kolik toho je. Po návratu na kolej jsem si jeden den odpočinula a pak se zase vrhla na trénink. Bylo to frustrující, protože mi to nešlo hned, ale takhle to dopadá, když kašlete na trénink asi tři roky. No poctivě jsem trénovala a asi po třech dnech jsem šla opět za Vivien. Byla velmi překvapena, že už jsem tam znova a za jak krátkou dobu jsem to stihla. Opět proběhla kontrola kouzel co jsem se měla naučit a pak přišel poslední, ale ten nejhorší seznam. Byli tam jen tři kouzla, ale ty čísla těch opakování mě zarazilo. Ale věřila, jsem až to udělám konečně po roce mi půjde patron. Tak jsem poctivě trénovala v každé volné chvilce, a celé dny kdy jsem neměla výuku. Trvalo to dlouho, ale ten výsledek stál za to. Před dvěma dny jsem si už říkala, že to asi zabalím a půjdu za Vivien se zeptat co dělám špatně. Ale řekla jsem si ještě chvíli počkej a pak běž. Tak jsem trénovala celý den a večer když mi padaly oči únavou vyzkoušela jsem patrona naposledy. A víš co on se mi povedl a byla jsem překvapena jeho podobou. Najednou ze mě opadla únava a musela jsem to zkusit znovu, jestli jsem viděla dobře. Byla jsem šťastná, že po takové tréninku povedlo tak těžké kouzlo. Ještě než jsem šla spát, rychle jsem si načrtla svého patrona. Spokojená sama ze sebou jsem šla spát. 

S dalšími zápisky se snad brzy ozvu
Zatím se měj

Tvá Lea

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky