Tetování

25.12.2017

Milý deníčku,

sedím v Kotli ve svém pokoji a stále jsme velmi šťastná, že mám tetování a stále tomu nemůžu uvěřit.
Dnes je to přesně týden co jsem si na svou kůži nechala zvěčnit pírko s ptáčky.Se shodou okolností poukaz byl do salónu k jedné na slečně, která má salón kousek od našeho domu, super! Přišlo domluvení, návrhy a já se nemohla dočkat toho, až příjde den D.
Čím víc se to blížilo, tím víc jsem byla nervózní. Napadaly mě různé otázky tipu: jak to bude bolet nebo kam si to vlastně dám? Nakonec jsem pro umístění zvolila levou lopatku kvůli mé jizvě.
Na proces jsem se dlouho připravovala. Podle návrhu to vypadá na složitou věc, která bude trvat alespoň hodinu. Ráno jsem se nasnídala a s mamkou jsme vyrazili na cestu.Byla jsem nervózní, hodně nervózní ale zároveň se těšila na to, jaké to bude.Objednaná jsem byla na deset hodiny. Salón byl útulný a to mi znovu zlepšilo náladu, každopádně nervózní jsem byla stále. Jen pro orientaci jsem se zeptala, jak dlouho to asi tak bude trvat a samotná Sam mi odpověděla, že s tou hoďkou musím počítat. Uff.. to zvládnu. Sundávám si tričko a lehám si na lehátko, chytám mamku za ruku. Na stolečku vidím dvě jehly - jedna hrubší na obrysy a druhá tenčí na výplň. Let´s go! Zatínám zuby, zavírám oči a zapřu se do lehátka a čekám na bolest. A jsem překvapená. Cítím jen celkem příjemný tlak na lopatku. Po chvíli se ptám mamky proč tu jehlu jde vyhodit? Bylo mi sděleno, že obrysy jsou hotové. Cože? Proč? Tak snad ta výplň bude delší. Houbelec, za deset minut bylo po všem. Já,Sam i mamka hledíme jako blázni a říkáme si jak je to jenom možné? Dostaneme instrukce a odcházíme. Jsem v šoku, protože jsem tohle nečekala. Hned jak vycházím tak přemýšlím nad tím, že chci ještě!Když dorazíme domů, mamka mi to napře speciální mastí, aby se mi to hned zahojilo a nemusela jsem se s tím o prázdninách už starat.No a tohle je vše. Tetování se stále nerozmazalo a já si ještě pořádně neuvědomila to, že se mnou bude celý život.

Zatím se měj

Tvá Lea

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky