Svatba

24.08.2019

Milý deníčku, 

mám měsíc po svatbě a teď ti chci přiblížit náš den D. Ráno jsem se probudila celkem brzy a tak jsem měla čas se osprchovat a nachystat pro Willa a Pheo snídani. Měla jsem docela hlad a tak jsem se pustila do snídaně. Když jsem dosnídala tak se přišourala Pheo a chvíli po ní Will. Asi po dvou minutách jsem uslyšela zvonek u dveří a šla jsem otevřít. Byla to Amber a ta nás přemístila na tu úžasnou pláž, kde se má konat obřad. Pheo šla do hotelu se nachystat a já měla dřevěnou chatku na nachystání pro sebe, kde na mě čekala kadeřnice a vizážistka v jedné osobě. Byla úžasná, rychlá a skvělá a dokonce mě i utěšovala že to vše proběhne tak jak má. Pak jsem se převlékla do svých nádherných šatů, dala jsem si podvazek, nazula si své úžasné baleríny a už jen čekala na příchod Amber. 
Byla jsem hrozně nervózní jestli přišly všichni, jak bude vypadat výzdoba, vše klapne jak má?, tenhle tok myšlenek jsem nedokázala zastavit, teda až do chvíle než přišla Amber, že je vše nachystáno a můžeme vyrazit. 
Aby hosté dlouho nečekaly tak jsme se přemístili k místu kde už bylo živo a čekalo se na můj příchod. Už jsem viděla, že na mě čeká táta a tak jsem se mu zavěsila do rámě. Podíval se na mě a měl v očích slzy jak mi to sluší a že jsem jako princezna. Pomalu jsme se rozešli k oltáři a najednou vidím jak tam tak krásně stojí a lesknou se mu oči, snad dojetím.  

No uznej deníčku, není ten můj teď už manžel úžasný? Teď když se na tu fotku dívám tak tady Willovi vlasy vypadají hnědší než je ve skutečnosti má. 
No, ale to jsem odbočila. Zpět ke svatbě. 
Když jsme s tátou přišly k oltáři, předal mou ruku Willovi a šel si sednout. Obřad začal a já byla nervózní ,pak jsme se s Willem na sebe otočili, podívali jsme se do očí a Will začal pronášet slib. 

,,Já Will,beru si tebe Leo, za svou ženu. Díky tobě jsem si uvědomil, že smysl života je v lásce a vzájemném porozumění. Díky tobě vím, že láska je to hlavní, za co stojí v životě bojovat. S tebou chci zažívat tu čistou upřímnost a smích. Chci vedle tebe růst, jako ty vedle mne, bez nenávisti a lži. Vím, že mohou nastat i nelehké chvíle, ale současně vím, že s tebou se budou překonávat mnohem snadněji. A vím, že společně pak naši lásku předáme našim dětem a budeme jim oporou. "

Pak mi nasadil prstýnek a já měla co dělat, abych se nerozbrečela. Pak jsem se znovu zahleděla Willovi do očí a začala odříkávat svůj slib.

,,Já, Lea beru si tebe, Wille, za svého muže. Jsi mým dechem, myšlenkou, vědomím i nevědomou intuicí, mou láskou, smyslem života, jeho naplněním. Ty jsi mě probudil pro lásku a život. S tebou prožívám něco, co je zcela mimo rámec chápání a popsatelnosti. S tebou chci mít a vychovat děti. S tebou chci prožít a sdílet všechny dny mého života a s tebou chci zestárnout. Budu vždy při tobě stát a milovat tě. Nechci tě nikdy zklamat a budu pro to dělat vše, co bude v mých silách."

Pak mi Vivien podala prstýnek a já ho Willovi nasadila na prsteníček. Poté přišel oddávající a dokončil obřad. Pak jsme si daly první manželský polibek a přišly na řadu gratulace.  


Po gratulacích když jsme procházeli uličkou tak nad nás vystřelili plátky růží, které se pomalu snášeli na všechny přítomné, bylo to kouzelné. Přešli jsme do stanu a hned po přípitcích které pronesla napřed Vivien a pak Alex, jsme se pustily do jídla, které bylo opravdu úžasné. Po jídle jsem házela kytici a museli se tam postavit všechny svobodný holky. Stála jsem k nim zády a hodila jsem ji a ta moje kytka přistála na hlavě Cass. Myslím, že byla překvapena a potěšena najednou. Pak jsme měli první tanec a zhruba v půlce našeho tance jsem chytla Willa za ruku a dala jsem ji na své břicho a pošeptala jsem mu, že bude tátou. Bylo na něm vidět, že je v šoku, ale šťastný. Dotančili jsme náš první tanec a pak jsme to byly oznámit rodičům. Byli v šoku úplně stejně jako Will a já se bavila jejich reakcema. Ale pak nám gratulovali a už se těší na další přírůstek do rodiny. 
Po tom velkém přiznání přišla řada na rozkrajování dortu. No samozřejmě, že první u toho stála Pheo. 

Ten dort byl absolutně nádherný a vůbec se mi ho nechtělo rozřezávat, ale je to tradice. Tak se Will chopil nože a já ho chytla za jeho ruku a pak jsme se do toho pustily. Nakrájeli jsme pár porcí a roznesli jsme ho rodičům a svědkům. Když jsem nesla dort Vivien tak jsem si k ní přisedla. Položila jsem jí dort na stůl a pomalu jí chytla ruku a položila jsem si ji na bříško a špitla jí do ucha, že to vyšlo. Byla velmi ráda a překvapená a měla slzičky na krajíčku. Objala mě a šeptla mi do ucha: ,,Lepší čas na to mi to říct jsi si nemohla, ale jsem šťastná za Vás všechny." 

Pak byla párty, kterou si snad všichni užili a než jsme šly spát tak ke mě přiletěla sova s lístkem. Ten dort byl skvělý a tak jsme si ho vzali a k tomu byly připojeny peníze. Hlavně, že se snědl. Asi kolem půl druhé jsme se s Willem odebraly do našeho apartmá a celkem brzy jsme usnuly. Musím říct, že si musím zvyknout na paní Lea Cooper. 

Druhý den ráno jsme po snídani, která byla ve formě švédskýho stolu přemístili do Godriku a šli jsme domů. Doma mě Will přenesl přes práh a pak jsme rozbalily dárky, které byly opravdu skvělé a úžasné a úplně všechny nás potěšily. Večer jsme si zabalily a šli spát, protože další den jsme vyrazily na líbánky. 

Zatím se měj Lea


Tato fotka mě a Vivien vznikla ráno po svatbě na pláži, kde jsme se brali. Už přesně nevím kdo nás vyfotil jestli to byl Cameron nebo Will, ale je krásná. 
To ráno bylo úžasné a cítila jsem se jinak. 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky