Štěstí

03.12.2017


Milý deníčku,

ležím na posteli a jsem neskonale šťastná. Hned se ti pokusím napsat proč.Tak začlo to tak, že jsem poslala sovu profesoru Archerovi s námětem na nový kroužek. Po pár dnech mi přišla odpoveď, že se sejdeme ve čtvrtek místo oběda u něho v kabinetě. Celá natěšená jsem tam šla i když jsem byla trochu nervózní jestli to výjde. Ale byl z toho mého návrhu tak nadšěně, že to bude prý pohoda a že to projde. Asi se ptáš o jaký klub jde. Nechci to zakřiknout, ale bude to sportovní klub a možná tam budou i posilovací stroje. Ale to se uvidí co povolí vedení. Byl z toho tak nadšený možná skoro víc než já.No a aby toho nebylo málo tak mám dnes narozeniny. S holkama jsem se domluvila, že je oslavíme o prázdninách stejně jako vloni. Ale přesto jsem dva dárky dostala. Jsem z nich absolutně nadšená a v sedmém nebi. Asi se divíš co jsem dostala, že jsme takhle unešená.

Dostala jsem od rodičů : náhdernou šedou teplákovou soupravu, bílošedé botasky, černé sportovní triko na ramínka, růžovofialové sportovní triko, růžovofialové triko sportovní triko s dlouhým rukávem, sportovní tašku na všechny věci, střevíčky na podpatku, sportovní rukavice a čokoládu, která vypadala jako švihadlo, činka, míč, posilovaci struna a posilovací kolečko. Nesměl chybět dopis, jak se na mě těší a mají mě rádi a už se nemůžou dočkat toho až budu na prázdniny doma. A popravdě deníčku já se taky nemůžu dočkat až budu doma.

A druhý dárek jsem dostala od nejlepší osoby pod sluncem a v balíku, byly kilové činky na cvičení, karimatka na cvičení s obrázkem Eiffelovky, úžasné oblečení na cvičení tygří legíny, mikinu s tygrem na zádech, botasky s tygrovanými tkaničkami,sportovní tašku na zip a tyrkysovou láhev na pití s pítkem.Jsem z toho absolutně nadšená a v sedmém nebi. Jinak se připravuju na zkoušky a těším se domů.
Zatím se měj

Tvá Lea  



Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky