Stanování

13.01.2019

Milý deníčku,

ano ten nadpis je správný, ač se divíš byla jsem s Willem stanovat.
Jednou v pondělí  při večeři s Alexem a Kate, jsme se domluvili, že bychom se v pátek sbalily a odjely k Alexové babičce stanovat. Tak jsme to doma nahlásily a vše proběhlo v pohodě. V pátek ráno jsem s Willem daly věci do auta a ještě jsme nakoupily věci na celý víkend. Něco málem  před polednem jsme přijely před barák Alexe a hodily jsme jeho věci do kufru, já si pak sedla dozadu, aby kluci mohly sedět vepředu a Alex mohl Willa navigovat. Pak jsme se zastavily pro Kate, která už byla taky nachystaná před barákem. Když jsem viděla kolik má věcí na dva dny a myslela jsem si že se tam ani nevlezeme, ale Will to tam nějak narval a už se jelo. Cesta autem trvala asi hodinu což bylo v pohodě a už jsme vjížděli do vesničky jménem Edenbridge. Alexova babička už nás čekala a je to velmi milá paní a ptala se nás jestli chceme opravdu stanovat, že pokud bychom chtěli může být u ní v domě. Jen jsme zavrtěli hlavou a odnesly jsme si věci na zahradu. Kluci začali stavět stany, já a Kate jsme nachystali svačinu a Alexova babička nám donesla džbánek s vodou, mátou a citrónem a skleničky. Sedla za námi a tak jsme ji nabídly svačinu a tak byla ráda a povídali jsme si. Je to skvělá dáma a je moc super. Když kluci dostavěly stany tak já jsme šla nachystat věci na spaní a převlekla jsem se jelikož se začalo lehce chladit. Kluci rozdělaly oheň  a daly na něj rošt a já s Kate jsme donesly ledničku z auta a vytáhly jsem naložené maso a začalo se grilovat. Když bylo skoro hotové, šla jsem do domu pro Alexovu babičku ať jde za námi se najíst, že toho máme hodně. Bylo na ní vidět, že je ráda a šla. Když jsme došli tak už to bylo nachystané a otevřeli jsme si víno a povídali si a pak jsem začala hrát na kytaru. Alexova babička moc hezky zpívá a kolem desáté nás opustila a šla spát do domu. Odložila jsem kytaru, abychom ji nerušily a povídali jsme si kolem ohně a kolem půlnoci jsme to rozpustili. S Willem jsme se k sobě schoulily a ještě si chvíli povídali a z vedlejšího stanu jsme slyšeli jak si Kate na vše stěžuje. Pak už nevím to už jsem usnula. V sobotu ráno jsem vstala nejdřív ze všech. Přiložila jsem do ohně a dala jsem tam hrnec abych mohla udělat kávu a čaj. Pak jsem zašla do domu na záchod a potkala tam Alexovu babičku a ta říkala, jestli chci můžu si to uvařit tady. Já jí řekla, že ne že už to bude. Usmála se a říkala že nám udělá oběd, že je velmi ráda, že tu má Alexe a jeho kamarády. Pak mi řekla, že si pamatuje i na Willa když byl malý a měla je tady s Alexem měsíc na prázdninách. Já šla pak nachystat pro všechny snídani, Will už zalil konvičky s kávou a čajem a už mazal chleby. Objala jsem ho a políbila v ten moment jsem si uvědomila, že ho miluju čím dál  víc a je prostě můj pan dokonalý. Rozhodli jsme se, že nebudeme čekat a nasnídáme se, když jsme končili se snídaní tak vylezl Alex s tím, že Kate ještě nejde vzbudit a máme jí nechat spát. Alex se nasnídal a pak se převlekl, a řekl Willovi, že slíbil babičce když tu bude udělá jí dřevo na zimu. Will s úsměvem přikývl a šli si to nachystat a já tam nechala pod poklopem talíř se snídaní pro Kate a šla za Alexovou babičkou pomoct s obědem. Bylo na ní vidět, že je ráda a tak jsme společně udělaly zeleninovou polévku z její vlastní zahrádky, která byla výborná. Pak jsem upekli kuře a uvařili jsme k tomu brambory a rajčatový salát. Byla jsem moc ráda, že jsem s ní mohla vařit a ukázala mi pár tipů na vaření. Pak jen připustila, že ji mrzí, že si její Alex nenašel takovou holku jako jsem já. Svěřila se mi, že když tu byl Alex s Kate tak jí Kate s ničím nepomohla a jen dirigovala Alexe co má vše udělat. Tak jsem se usmála a objala ji. Mezi tím přišli kluci i s Kate, která právě vstala, a že mají hlad, a dřevo už mají nasekané tak jen po obědě ho schovají do šopy. Oběd byl výborný a moc se nám povedl, já pak uklidila ze stolu a donutila jsem Kate aby mi pomohla umýt nádobí. Bylo vidět, že se jí nechce, ale udělala to. Když to kluci měli uklizené byly jsme se koupat u nedalekého jezera  a tam jsem na vlastní uši slyšela jak mu Kate říká: namaž mi záda, dej tu deku takhle, dej ten batoh sem, natoč ten slunečník ať mi nesvítí do očí, nechoď se koupat a tak. Odpoledne rychle uteklo a když se začalo pomalu smrákat tak jsme šli zpět k babičce. Já rozvěsila naše věci na šňůru a Kate to poslala udělat Alexe, už mi ho je docela líto, ale  je to jeho volba. Pak kluci udělaly oheň a že si dnes opečeme klobásu a tak. Já jsem si všimla, že babička zalévá zahradu tak jsem jí šla pomoct. Vzala jsem jí konvičku z ruky a řekla jí že to udělám a ať si jde sednout za klukama. Usmála se a šla, trvalo mi to jen chvíli a zahrada byla zalitá. Babička si sedla vedle mě a začala povídat co dělaly kluci, když byli mladí. Bylo to moc fajn, a pak Will začal hrát na kytaru a zpívali jsme a pak si povídali a tak na střídačku. Celý večer byl moc fajn, ale bylo vidět na Kate,  že jí je to nepříjemné že tam je babička a přitom je to tak úžasná paní. Něco po půlnoci jsme šli všichni spát jelikož jsme ráno chtěli odjíždět. V neděli ráno jsme vstali skoro současně, nasnídali jsme se a já pomohla Willovi sbalit stan a věci, Kate jen seděla a říkala Alexovi jak to má dělat. Nanosili jsem věci do auta  a pak jsme se šli rozloučit s babičkou, která nám nachystala dva koše se zeleninou. Bylo to fajn a je škoda, že se tam podívám až za rok teda doufám. Celou cestu zpátky Kate něco mumlala ale já si jí nevšímala. Po příjezdu do Londýna jsme vyhodili Kate s Alexem u něj doma a  mi jeli k Willovi. 
Tenhle víkend byl moc fajn, ale budu si muset promluvit s Alexem.
Zatím se měj 
Tvá Lea

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky