Rutina a narozeniny

18.03.2018

Milý deníčku,
zkusím ti napsat tak nějak co se dělo po Valentýnu. Ani nevím co bych ti napsala. Tak nějak jsem upadla do takové rutiny a nějak jsem se z ní nemohla dostat. Ráno vstát, snídaně, výuka, oběd, výuka, večeře a na chvíli skok do tělocvičny, po večerce trénink kouzel. Jako vždy před koncem roku zase všichni zmizeli a chodím na výuku sama takže někdy je to docela vtipný. No jako každá rok pár hodin před zkouškama odpadalo a ještě jsme letos neměli ani jednu hodinu numerologie takže jsem docela zvědavá jak dopadne zkouška a kdo ji povede. Aniž bych se dívala na kalendář poznám, že se blíží zkoušky, protože všichni začnou stresovat a cvičit a taky se učit a moje tělo se zase zasekne a nemůže pořádně jíst. Ale už jsem si na to zvykla a přestala to nějak řešit. Docela hodně mě mrzí, že letos neproběhl ani jeden kroužek na který jsem se přihlásila, ale snad jindy.
V neděli jsem se vzbudila a došlo mi, že mám narozeniny. Byla jsem na snídani, když mi přišel balík od rodičů. Nedočkavě jsem ho otevřela a málem jsem se počůrala smíchy, když jsem si četla přání. Bylo to hodně vtipné a zároveň jsem si uvědomila, že mi rodina neskutečně chybí. No v balíku byly dva dárky od rodičů jsem dostala kosmetickou sadu s krásnými líčidly, letní látkové kozačky a úzké zdobené džíny. V druhém dárku bylo přání a když jsem ho otevřela poznala jsem Willův krasopis a už se mi z očí draly slzy. Dostala jsem od něj krásné červené šaty s volánky k tomu boty a příslib, že budeme spolu celé léto a mám si to obléct na ples. Taky napsal, že budeme mít první tanec plesu a máme tančit tango. Když jsem to četla zděsila jsem se, protože jsem netančila skoro rok a bude to průšvih. Ale budeme mít den na trénink tak snad to dopadne dobře. Šla jsem na kolej, abych si tam schovala dárky a přiletěla Rozinka s dárkem od mamky. Když jsem ho otevřela bylo tam nádherné přání a boží džínová sukně s laclem a žluté tričko s tříčtvrtečním rukávem poseté flitry. Bylo to skvělé a užila jsem si to. Pak mě odchitili Will a Ronnye, že mají pro mě překvapení. Táhly mě do tělocvičny a tam mi nachystaly dva dorty, skvělé přání k narozeninám a spoustu květin. Jsou to miláčci a mám je moc ráda.
V pondělí začaly zkoušky, ale o tom později.
Zatím se měj

Tvá Lea  

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky