Rodinná dovolená

27.03.2017

Pohoda v kruhu rodinném.

Milý deníčku,

sedím v Kotli a zapisuji zážitky z dovolené. Když jsem přijela domů, jako první mě přivítala moje malá sestřička Pheobe. Ona je tak sladká a kouzelná v těch světle modrých šatech s korunkou ve vlasech. Přiběhla ke mně a hupsla mi do náruče a tak jsem ji donesla domů. Zamračila se, když uviděla tu jizvu na rameni a povídá ,, Lee, hačí." Když jsem si sedla na zem, snažila se odhrnout zbytky vlasů z ramen, trochu jsem jí pomohla a ona na to ,,Já šama muším." Lehce mi pohladila po jizvě a dala mi na ni asi 5 pusinek. Pak mi sedla na klín a povídá ,, Hodná Lee, už nebolí, já pofoufala." Chytla jsem ji pevně do náruče a musela jsem se  s ní pomazlit. Bože deníčku jak mi Pheobe chyběla, ona je tak skvělá. Hlavně je to moje malá sestřička a teď na ní musím dát pozor. Teda pokud budu doma. Zvedli jsme se ze země a šli do kuchyně, přivítala jsem se s mamkou a taťkou. Když jsem chtěla jít do pokoje se převléci Pheobe mě chytila za ruku a nechtěla mě pustit a řekla mi ,, Já muším š tebou, aby nemizela zaše." Šly jsme ke mně do pokoje a já Pheobe dala jednu čokoládovou žabku co jsem našla v kufru. Deníčku ta měla takovou radost, když žabka skočila a ona ji mohla chytit. Pak mi z kufru vytáhla kolejní šálu, dala jsi ji kolem krku a byla tak šťastná, smála se na celé kolo a křičela ,, Já jako Lee, vejiká a chytlá." Po chvíli nás volala mamka k večeři. Když jsme přišli dolů viděla jsem i babičku a dědu Greyovi. Přívítala jsem se s nimi, poobjímali jsme se a šly večeřet. Mamka uvařila moje nejoblíbenější jídlo (pečené kuře, bramborovou kaši a grilovanou zeleninu). U večeře jsme si povídali o škole, co se vše přihodilo mě a co se dělo doma, když jsem tam nebyla. Byl to naprosto skvělý večer, ale brzy jsme šli spát, protože jsme ráno vstávali. A to by nebyla Pheobe, aby nestropila scénu, že musí spát se mnou v pokoji. Musela jsem se smát, když jsem viděla jak dupe tou svojí malou nožkou a křičí ,, Já pím š Lee jinak bude hlůža hlůžoucí." Tak jsem vstala, vzala jsem ji do náruče a šli jsme spinkat.Ráno nás mamka vzbudila okolo 7 ráno, trochu jsem se nasnídala a šla rychle dobalit věci na cestu. Když jsme přijeli na letiště už tam na nás čekali babička a děda Hollomanovi.Všichni jsme šli k terminálu, protože tátův kamarád zařídil soukromé letadlo. Zbožňuji celou naši rodinu. Během chvíle jsme odlétali a najednou koukám a my přistáváme v Egyptě. K letadlu přijeli 2 auta a jeli jsme do hotelu, kde jsme měli zamluvený velký apartmán. Ubytovali jsme se a já s Pheobe šly do bazénu. Byla tak moc šťastná a všude cákala a skákala do bazénu. Pak přišla mamka a šly jsme na večeři. Na druhý den jsme se jeli podívat na pyramidy a sfingu. Páni všechno je tak starobylé a velké a proto si myslím, že egypťané byly kouzelníci. Jinak by to nemohli takhle postavit. Vrátili jsme se do hotelu a opět jsem se šla s Pheobe okoupat. Jak ona miluje plavání a skákání do vody. Pak jsme se jeli podívat do údolí králů a do Luxoru na chrámový komplex. Dokonce jsem se povozila na velbloudovi. Byl to velmi zvláštní pocit sedět mezi jeho hrby a tak nějak to bylo zvláštní. Na další den jsme jeli na malou projížďku po Nilu, páni je to velká a silná řeka a je zajímavé, že v tomhle horku prostě nevyschne. Po návratu do hotelu jsem prostě musela jís s Pheobe plavat. Když vidím jak je šťastná, musím se pořád usmívat a jsem ráda, že jmůžu být s ní a s celou moji skvělou rodinou. Den před odjezdem domů jsme si udělali výlet do Alexandrie. Ani slovy nemohu popsat jak je to nádherné město a jak na mě dýchla ta jeho architektura a kultura. Babička Anstacia mi tam koupila nádherné náušnice a dědeček Bobby k tomu přikoupil náhrdelník. Páni je to nádherný komplet a už ho nesundám. Když to viděla Pheobe, že mám náhrdelník začala křičet ,, Já taky ci, já jako Lee, muším taky mít." Tak ji babička Kate koupila podobný tomu mému, ale v dětské verzi a byla spokojena. Poslední večer v Egyptě jsme strávili na terase, kde jsme si povídali a všichni spali na velkém rozkládacím gauči. Ráno pro nás přijela auta a odvezla nás k našemu letadlu. Mám takový pocit, že cesta domů uběhla rychleji než tam. Na letišti jsme se rozloučili s babičkami a dědečky a jeli jsme domů. Chvíli jsme ještě zůstala doma, ale o tom třeba příště. A jak by řekla Pheobe ,, Tatím se měj a atoj." Miluju ji.
Zatím se měj

Tvá Lea  

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky