Přespávačka u draků

29.06.2018

Milý deníčku,

jednoho dne se na nástěnce objevil vzkaz, že za týden proběhne pro všechny studenty drakologie přespání v učebně.

Moc jsem se na tento den těšila. Ráno jsem byla v tělocvičně, osprchovat a pak  jsem vyrazila na oběd. Po obědě jsem si sbalila matraci, polštářek, deku a hlavně nesměl chybět plyšák od Willa. Pomalu jsem vyrazila do učebny. U vchodu nás už čekal Terrel a Vivien. Měli jsme si vzít spacák a pyžamo, které jsme si pak mohly nechat. A to mě velice potěšilo, protože je nádherné oranžové s nápisem dráče a byly k tomu i bačkůrky. Kdo měl hlad mohl si vzít pizzu a bylo připraveno i pití. Bylo to super a já se zabydlela pod Novozélandským opálookým, který je můj nejoblíbenější drak. Po nějaké chvíli jsme se rozhodli, že budeme hrát flašku a dokonce jsme přemluvili i dozor, aby s námi hrály a bylo to moc fajn. Naštěstí flaška na mě ukázala jen jednou a ptal se Terrel, já si zvolila pravdu. Zeptal se mě kolikrát mě nachytali po večerce. Naštěstí za těch 6 let ani jednou i když párkrát bylo namále, ale vyšlo to. Po nějaké době jsme se mi zašlo chtít spát, tak jsem si zalezla do spacáku a ještě chvíli jsem je poslouchala, pak jsem usla. Ráno jsem se vzbudila mezi prvními, rychle jsem se převlékla, smotala spacák a posnídala jsem. Když nás bylo vzhůru víc tak jsme se rozhodli, že probudíme Terrela, aby nás pustil z učebny. Bohužel se nám to nepodařilo a tak Caleb vytáhl šperhák a dostal nás ven. Bylo to docela super a já byla ráda, že nezmeškám hodinu, protože nepřijít k Pilchrovi bych si nedovolila. 

S dalšími zápisky se ozvu
Zatím se měj

Tvá Lea

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky