Prázdniny

07.02.2017

Pohodička na pláži a oddech od školy.

Milý deníčku,

o prázdninách jsem byla první půlku s rodiči a sestrou Pheobe u moře v Tunisku 2 týdny a pak jsem byla 2 týdny na táboře.

Na táboře jsme si prohlubovali své znalosti z cizích jazyků a taky ve hře na klavír a na kytaru.Pak jsem strávila měsíc v nemocnici s docela vážnou nemocí. Prodělala jsem operaci a od té doby mám jizvu od levé lopatky po páteř. O tom ti napíšu později, protože si to zaslouží svoji kapitolu.

Poslední dva dny jsem trávila nakupováním školních potřeb, navštívila jsem Godrikův Důl, Portsmuck a Malý Visánek. Poslední večer před odjezdem do školy, jsem seděla v kotli. Najednou tam přiběhl nějaký budoucí prvák, ale už jsem ho tu viděla, myslím, že se jmenuje Ryan, a pozval nás na táborák.Chtěla jsme přijít na jiné myšlenky a tak jsem šla. Sedla jsem si vedle Ryana, přišlo i pár jiných budoucích prváku a já se celkem dobře bavila. Teda hlavně s Ryanem, je to vážně super kluk. Začalo se stmívat a někteří odešli a jiní zase přišli. Bylo celkem pozdě a já se trochu otřepala zimou. Ryan si toho všiml a chtěl mi půjčit mikinu, ale odmítla jsem s tím, že už jdu spát.S Ryanem jsem se domluvila, že zítra spolu půjdeme na vlak.

Zatím se měj

Tvá Lea 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky