Prázdniny pokračují

06.01.2019

Milý deníčku,

týden v Paříži utekl jako voda a jako loňské prázdniny jsme s Willem měli domluvené brigády. Takže jsme se ubytovali u Willových rodičů i s Bubble, kterou si zamilovala Daisy, takže jsem byla v klidu, že bude o ní dobře postaráno. V Paříži jsme si užívali kaváren, procházek a golfu a co je nejhlavnější jeden druhého. Celé prázdniny jsem jako ve snu, že můžu být každou volnou chvíli s klukem, kterého miluju a je pro mě vším. Fotka co je přiložená dole tu udělala Pheo a Will ji upravil a je naprosto geniální. Miluju tuhle naši společnou fotku. 
Když jsme vyjímečně neměli brigády tak jsme si užívali koupání nebo jsme vyjeli na kolech. Pár večerů jsme strávili i s Alexem a Kate a můžu říct, že jsou to fakt super lidi. Jsem moc ráda, že jsem měla šanci je poznat. Docela pravidelně chodíme do karaoke baru, nejedno odpoledne jsem strávila s Kate nakupováním. Pak jsme většinou šli počkat na kluky před brigádu a taky jsme párkrát skončili večer v parku, kde jsme se i koupali jen ve spodním prádle, bylo to skvělý. Jednou v pátek jsme se sbalily, vzaly dva stany a stanovaly jsme u Alexové babičky v jedné vesničce poblíž Londýna. Celý víkend byl skvělý, večer jsme opékali, hrály na kytary a povídali si. Mám tyhle dva ráda, ale trochu mi vadí, že stále ne mě hledí jako bych byla z jiné planety. Tyhle prázdniny jsou super a vůbec si nechci připustit, že se blíží konec prázdnin a já se s Willem zase neuvidím. Ale ještě jsou před námi krásné tři týdny, které si chci užít naplno a doufám, že už mě nic nezastaví. 
Jo a psala jsem si s Vivien a těším se na naše setkání, protože bude mít narozeniny a mám pro ni super dárek. Doufám, že se jí bude líbit a vše dopadne dobře. O dalších věcech tě budu informovat. Promiň, že jsem se zase dlouho  neozvala, ale chápej chci být co nejvíce s Willem.
Zatím se měj
Tvá Lea

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky