Prasinky, Vánoce a Silvestr

25.06.2018

Milý deníčku,

vždy když je po Helloweenu zdá se mi, že čas utíká mnohem rychleji než před tím. Jednoho rána se na koleji objevila tabule, že další den se jde do Prasinek. Vždy se na tento výlet těším. Nemohla jsem se dočkat další ho dne a pořád jsem přemýšlela co musím koupit, abych měla do dárků a hlavně abych na někoho nezapomněla. Další den ráno jsem se dobře a hlavně teple oblékla a šla na snídani. Po snídani jsem už čekala ve vstupní síni a netrvalo dlouho a přišla slečna Grimes a už se odcházelo. Byla jsem ráda, že je bezvětří, protože jako každý rok už stihlo napadnout hodně sněhu. Jako první jsem zamířila do medového ráje a nakoupila všem něco sladkého do dárečku. Ono se sladké vždy hodí hlavně ke konci roku, když jsou zkoušky. Pak jsem pokračovala do písařství a tam koupila pár blbůstek a nákupy jako vždy zakončila v oblečení, kde jsem taky vybrala pár hezkých kousků. Když jsem se vracela směrem k hradu zaskočila jsem na máslový ležák ke třem košťatům. A najednou se rozhlížím a tam Vin. Bylo to fajn, ji zase po půl roce vidět a dobře jsme si popovídali. Po nějaké době jsem se omluvila, protože jsem měla schůzku sportovního klubu. Rozloučili jsme se a já vyrazila směr hrad. Skočila jsem se na kolej dát věci, převlékla jsem se do cvičebního a šla na tělocvičny. Jo pár lidí přišlo a bylo to celkem fajn. Když jsem se vrátila na kolej, rozhodla jsem se, že dám dohromady dárky ať vím jestli musím ještě něco dokoupit. Usnula jsem celkem brzy, další den jsem šla na trhy se podívat a dokoupila pár maličkostí a hned dala do dárků.

Deníčku, dřív než jsem se nadála panovala všude nádherná vánoční atmosféra a překrásná výzdoba. Ve vstupní síni se objevili truhly na dárky a po snídani jsem je tam teda naházela a šla si na chvíli zacvičit. Prý chvíli vylezla jsem z tama až na večeři. Když jsem přišla na kolej uvědomila jsem si jak jsem utahaná, šla jsem pod sprchu a zalezla do postele. Myslím, že jsem během minuty spala. Ráno jsem se vzbudila kolem desáté a nevěřila jsem vlastním očím, kolik dárků jsem dostala. Pomalu jsem je začala otvírat a prohrabávat. Letos jsou absolutně skvělé a líbí se mi úplně všechno. Jsem v sedmém nebi a ani to nedokážu popsat jak jsem šťastná. Než jsem se stihla probrat všemi dárky a trochu se s nimi potěšit a popřípadě uklidit nastal Silvestr.

Ráno proběhla moje klasická rutina. Šla jsem si zaběhat a pak jsem skočila pod sprchu a na snídani. Pak jsem se byla projít po hradě a zalezla do pokoje a hrála jsem na kytaru. Pak jsem slyšela rozhlas kdo chce ať se obleče a jde podél světel. Tak jsem si oblékla šaty, dala kabátek a pomalu vyrazila hledat světýlka. Prošlo se hradbou, kterou zbořil troll a pak se šlo kousek a uviděla jsem schůdky a šlo se do vzducholodi. Bylo to perfektní a jídlo bylo moc dobré. K mému údivu hrála studentská kapela Junkies, jsou všichni se zmijozelu a k mému údivu nehrály vůbec špatně. I když nejsem fanouškem tohoto stylu hudby bylo to fajn. Než jsem se nadála odbíjela půlnoc a já si připila s pár lidma. Ještě chvíli jsem se ještě zaposlouchala do písniček  a asi o půl jedné jsem šla do hajan. Byl to prostě skvěle prožitý den.

Zatím se měj

Tvá Lea

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky