Prasinky, Vánoce a Silvestr

05.02.2018

Milý deníčku,
letošní návštěvu Prasinek jsem si moc neužila, sice mi od mamky přišlo povolení, ale byl v obálce jen lístek, že mi napíšou pak a že si to mám užít. Jak si to mám užít, když se doma něco děje a ještě k tomu mě opět shodily schody a děsně mě bolí koleno. No nevadí, zavázala jsem si to jak mě učila mamka a namazala jsem si to hojivou mastičkou. Dobře jsem se oblékla vzala povolení a šla do vstupní síně odkud jsme odcházeli. Po chvíli přišla slečna Grimes a tak jsem odevzala povolení a šlo se. Jako vždy jsem navštívila medový ráj a oblečení, kde jsem potkala Vin a tam mi koupila skvělou vínovou mikinu se šikmým zapínáním. Jelikož mě tam už nic nelákalo a nechtělo se mi čekat až otevřou U tří košťat, věci jsem měla nakoupené a tak jsem pomalu vracela na hrad. U vchodu hlídala Leia a její zvěřinec, pustila mě dovnitř a chvíli jsme si povídali. Pak přišla trojice, dva druháci a prvák, kteří si sehnaly od starších povolení a chtěli se dostat do Prasinek. Bohužel Leia tuhle lest prohlídla tak měli útrum a ještě k tomu školní trest. Když jsem přišla na kolej přišla mi sova od Jade, že se chce sejít a tak jsme se domluvili na zítřek. Podle domluvy  jsme se sešli a docela dobře popovídali o všem možném. Pak jsem šla na hodinu a do tělocvičny. Když jsem se vrátila na kolej byla jsem tak unavená, že jsem vytuhla. Byla první schůzka klubu a celkem se povedla. Večer jsem vrátila tabuli, kterou jsem si půjčila od Charlotte a chvíli jsem si s ní popovídala tak o všem možném. Ještě před večerkou jsem šla zanést dva dárky na které mi nezbyly štítky a ještě jsem se nedoučila to pitomí kouzlo. Ale to nevadí prošla jsem se celkem ráda i když s tím bolavým kolenem to šlo z tuha. Dostala jsem dopis z domu a v něm pár znepokojivých zpráv a jsem z toho zoufalá, že nemůžu být doma. Radši jsem zalezla na pokoj a přemýšlela o tom vše. Mamka se omlouvala, že se tak dlouho neozvali, že mají s taťkou spoustu práce a z práce chodí vyřízení. Ale horší zpráva je, že Pheo má problém ve škole s jednou holkou a začala nosit poznámky. Nevím co se s ní děje asi jí budu muset napsat samostatný dopis. Jinak mi poslali nějaké kapesné, abych si mohla něco koupit nebo koupit něco kamarádům. Poslala jsem Pheo deník kam si může zapisovat vše co se jí děje a pár žabek. Těším se až budu doma a budu moct pomoci. Trochu rozmrzelá jsem šla spát, protože jsem se těšila na ráno, až budu moci rozbalit dárky. Když jsem se ráno vzbudila vedle postele ležely dárky. Jako první jsem hledala dárek od rodičů a povedlo se. Oči se mi zalily slzamy, když jsem viděla co mi poslali:
od rodičů jsem dostala nádherná baletní fialový trikot, tyrkysový gymnastický dres, piškoty a celou sadu (náušnice, náramek, řetízek a prstýnek) s baletkou se štrasovou sukní
od Vivien jsem dostala nádherný baletní trikot tmavě růžový s černým lemem, hedvábnou stuhu do vlasů, piškoty a nádherné krajkované prádlo
od Ronnyeho jsem dostala gumové činky jako bonbóny
od Nat jsem dostala boží dřevěnou figurku dívky, které posiluje s činkami a višňové karamelky
od Luis sušenky Cookies, loverky, vánoční cupcaky, želé hvězdičku a želé had
od kolejních tenkou deku s potiskem tlapek jezevce,velký a menší ruční z egyptské vlny s černým prohováním, lehoučké pončo s tlapkamy jezevce na souhvězdí, slamák s černou stužkou s potiskem mléčné dráhy, osušku s jezevcem pod hvězdami, plážovou tašku přes rameno, plážový míč, plavky, sandále,kosmetiku proti spálení
od Yuki perníčky ve tvaru vločky
od Will létající talíř a mluvící dýni
od Stelly malou harfu, pletený náramek splněných přání, kožené rukavičky s kožešinkou
od Amaie nádherný žlutá plášť se zlatými ornamenty se zapínací broží

Než jsem se stihla potěšit ze všemi dárky a potěšila jsem se s nimi byl večer a já šťastná jsem se zahrabala do postele a usla. Prázdniny rychle utíkali a já každou volnou chvíli byla v tělocvična, abych odzkoušela nové oblečení a boty. No a byl tu Silvestr, ráno jsem byla cvičit s Will, Rose a Willem. Trochu jsme si zaposilovali tak aby jsme ale měli na večer energii. Protáhly jsme si svaly, aby se nám nic nestalo a pak jsme si udělali pár kliků, prkno a dřepy a pak jsme zkoušely přitahovat nohy pod bradu, když jsme visely na žebřinách. Bylo docela vtipné, když Williem odpadl už při protažení. Pak jsme si sedli a povídali o dárcích a tak. Najednou se rozezněl rozhlas, že se máme nachystat na Silvestrovský večer a kdo chce tombolu má si vzít galeon. Rychle jsme se rozloučili a šli se chystat. I když mě ten den koleno bolelo víc než normálně rozhodla jsem se že mě to nijak nezkazí náladu. V rámci možností jsem vběhla na kolej osprchovala se, lehce se nalíčila, navoněla a přehrabovala se šatama a nakonec jsem zvolila růžové flitrové úpletové šaty s páskem k tomu jsem vytáhla střevíčky ve stejné barvě. Zavázala jsem si koleno tělovým obvazem, aby to nebylo tak vidět a vyrazila jsem do šestého patra, kde byl sraz. Chvíli jsme čekali a pak přišla slečna Grimes a vedla nás do dalšího patra kde vznikl nádherný prostor, kde se slavilo. Měla jsem nutkání se jí zeptat jak to vypadá s vysvědčením, ale nechtěla jsem provokovat na Silvestra. Sedla jsem k jednomu stolu a po chvíli přišla Will, Luis, Nat, Stella a obsadili jsme stůl. Pak byla vyhlášena tombola a tak jsme si ji šla koupit. Prodávala ji Vivien a profesor Bakari, byla jsem skoro hned obsloužena. Otočila jsem se a čekala Will, stoupla jsem si jako vždy na levou nohu a pravou se jen tak lehce špičko dotýkala země abych nespadla. Po chvíli přišla Will a šly jsme si sednout a povídali jsme si. Pár chvil na to se rozezněl rozhlas, že lístečky na tombolu se mají vhodit do obálky a podepsat ji a do před připravené truhličky. A tak jsem se zvedla a skáču si tak po levé noze, ale jelikož se tam seběhlo víc studentů zatlačili mě ke stolu, kde měl sedět Bakari. Vzal to celkem v pohodě a nabídl mi rámě, když budu potřebovat. Odvětila jsem, že děkuji a budu na to myslet, pak jsem si šla s Will sednout a snažila se jí trochu rozveselit, když to nemá Ronnyeho. Poslouchaly jsme hudbu a povídaly si po chvíli jsme slyšely, že ohňostroj bude na parketu a tak jsem skočila pro přípitek a šly jsme na parket. Chvíli jsme seděli a najednou jsme slyšely odpočet. Připily jsme si a popřály šťastný nový rok a pak jsme si ještě chvíli povídali a pak jsme šli nahoru  pro občerstvení. Will šla nahoru po těch schodech rychleji a já se po nich belhala nahoru. Nahoře jsem začla skákat a najednou zavrávorám a padám na zem. Rychle jsem se zvedla a to už mi chtěla pomoci Lillyan. Chvíli jsme si povídali a pak přišla Will, že jde s Anet tančit a ať se nezlobím. Já jí řekla, že se nezlobím a ať si zbytek večera užije. No pak cítím jak mě někdo dloubl do zad. Otočím se a tam stojí Ash. Byla jsem jako ve snu, on ještě žije a baví se se mnou? Asi jo ale bude mi to muset vysvětlit, že si mě od začátku prázdnin až do teď nevšímal. Říkal, že na mě s dárkem nezapomněl a že co nejdříve mi ho pošle. Tak jsem zvědavá. Pak jsme se rozloučili a on ještě někam šel s Faye, Kal a ještě někým. No a samozřejmě jak jsem spadla tak mi to koleno začlo otíkat a děsně bolet. Po chvíli přemýšlení jsem se rozhodla, že využiji nabídku pana profesora. Přiskákala jsem ke stolu kde seděl s Vivien, omluvila jsem se že ruším a ještě chvíli jsem se s nimi bavila. Pak pan profesor vstal a povídal jestli jsem připravena. Já že ano, ale, že půjdeme až do Mrziomoru a nerada bych ho honila po schodech nahoru a dolů. S úsměvem odvětil, že to nevadí a najednou se sehnul a vzal mě do náruče. Pravou ruku jsem mu dala okolo ramen a levou se chytla druhého ramene. Povídal, že to takhle bude rychlejší a pro mě pohodlnější. Po cestě jsme si povídali a ptala jsem se jestli nejsem moc těžká, povídal, že ani neví, že mě nese, že jsem jako pírko. Povídala jsem o tělocvičně a tak slíbil, že se přijde podívat ve středu. Lehce mě postavil u koleje na levou nohu. Rozloučili jsme se a já šla na kolej, kde ležela Luis a byla smutná, že se Cass někam ztratila. Domluvili jsme se zítra (dnes) prohledáme hrad a to by bylo, aby jsme ji nenašli. Unavená, ale přesto šťastná jsem usla poměrně rychle.
Zatím se měj

Tvá Lea

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky