Poslední návštěva doma

15.01.2018

Milý deníčku,

stále ležím na své posteli v pokoji a musím ti napsat o poslední návštěvě doma těsně před koncem prázdnin. Jak jsem ti už psala byla jsem doma. Domů jsem jela metrem a tak jsem tam byla poměrně rychle. Když jsem přišla do domu nikde nikdo nebyl a tak jsem šla na zahradu a tam byli všichni. Sedla jsem si k mamce a taťkovi na lavičku a zakousla se do broskvového koláče. Pak jsem byla chvíli s Pheobe v bazénu a šli jsme se připravovat na večer, protože byl jako každý rok ples na konec prázdnin, který pořádá taťkův kamarád. Moc jsem se těšila, že tam bude Will a tajně jsem doufala, že tam nebude mít přítelkyni, protože jsem věděla od táty, že s někým chodí.
Převlékla jsem se do svých krásných tyrkasových šatů. 
Jsem z nich nadšená a jsou absolutně perfektní. Pheobe měla bílé šaty s růžovou mašlí a malými vyšitými kvítky. Vypadala jako malá princeznička. Kolem šesté hodiny přijela limuzína a my jsme nasedli a jeli na ples. Cesta trvala ani ne půl hodiny. Vystoupili jsme a vešli do sálu. Bylo to nádherně vyzdobeno do růžovo-bílé barvy a všude květiny, balónky, lampiony a uprostřed byla i malá fontánka. Bylo to nádherné a okouzlující. Chvíli jsem se rozhlížela a najednou za sebou slyším ten známý hlas: ,,Ahoj Leo, ty jsi ale zkrásněla." Rychle jsem se otočila a uviděla Willa a zářivě jsem se na něj usmála. Pak mě vyzval k tanci, byla jsem šťastná, protože jsem dlouho netančila. Při tanci jsme si skvěle popovídali a jen si posteskl, že se před pár dny rozešel s nějakou holkou. Objala jsem ho a řekla, že bude vše dobré. Pochválil mi tetování, že se mu líbí a moc mi sluší. Pak mě vyzval k tanci jeho otec a pak jsem tancovala s tátou. Pak jsem si byla na chvíli sednout a navštívila jsem bufet, kde byly výborné chuťovky. Po chvíli ke mě přistoupil Will, vzal mě za ruku a šly jsme se projít ven na zahradu. Tam jsme si povídali o všem možném a bylo to senzační. Mám ho moc ráda a docela mě trápí, že se takhle zklamal v lásce a že jsme se za celé léto nepotkali. Myslím, že opět ve mě zažehl tu jiskru vášně a lásky co jsem k němu cítila již před dvěma lety. Je to úžasný, mladý, elegantní, galantní kluk. Hlavně máme hodně společných zájmů jako třeba hra na kytaru, cestování a posilování. Slíbila jsem mu, že mu určitě napíšu dopis když budu ve škole. Po dlouhé chvíli jsme si všimli, že na zahradu začaly proudit další lidi. Pak se Will podíval na hodinky a pošeptal mi, že brzy bude půlnoc a vypukne ohňostroj. Stoupli jsme si a šli jsme níž k molu, abychom lépe viděli. Najedou si stoupl za mě, objal mě a pošeptal mi do ucha, že mě má rád víc než kamarádku. Byla jsem z toho moc ráda a zároveň mě to trochu překvapilo. Po skončení ohňostroje mi táta řekl, že tak ještě hodinu a pak musíme jet domů, abych stihla vlak do školy. Moc radosti jsem z toho neměla, ale co se dalo dělat. Zůstali jsme venku a ještě si povídali. Taky jsem mu řekla, že ho mám ráda asi víc než kamaráda. Ale, že mě mrzí, že se dlouho neuvidíme. A jsem ráda, že si budeme aspoň psát a uvidíme se na plese k začátku prázdnin. Hodina uběhla docela rychle a museli jsme se rozloučit. Bylo mi do breku, ale vydržela jsem to. Než jsme přijeli domů, bylo skoro 2 hodiny v noci. Sice jsem byla unavená, ale neskonale šťastná a vůbec jsem nemohla usnout. Když jsem konečně usnula měla jsem pocit, že mě mamka budí, že už musíme jet na vlak. Bohužel co se nestalo. Vlak jsme nestihly, ale mamka to vyřešila pohotově. Zmenšila všechny moje kufry a přemístila jsem se s mamkou do Prasinek. Než jsme stihli poslat sovu, zda by mohl někdo otevřít bránu. Objevila se za námi profesorka Grimes a ta mě pustila na hrad. Byla jsem si rychle zanést kufry na kolej a běžela na zařazování. Ale o tom až později.
Zatím se měj

Tvá Lea

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky