Poslední návštěva doma před odjezdem

15.04.2017

Pohodička doma a loučení.

Milý deníčku,

Ráno jsem vstala a šla se dolů do Kotle nasnídat. Než jsem dosnídala objevil se Ryan a vyrazili jsme ke mě domů. Jelikož bydlíme na předměstí Londýna tak jsme šli pěšky. Cestou jsme si povídali a mamce jsme koupili kytičku, taťkovi krásnou propisku a Pheobe nějakou sladkost. Zhruba kolem 11 jsme došli k nám a jelikož se Pheobe hrála na předním dvorku skočila mi do náruče. Podívala se na Ryana a povídala ,,Ahoj" pak seskočila, stoupla si mezi nás, chytla nás za ruky a táhla nás dovnitř. Přišli jsme do jídelny a mamka s taťkou už čekali na nás. Tak jsem představila Ryana, předali jsme dárky a zasedli jsme k obědu. Mamka uvařila skvělý oběd a udělala skvělý cheesecake s jahodama. Po obědě jsme pomohli mamce uklidit nádobí a pak jsme šli dozadu na zahradu. Tam jsme se okoupali v bazénu a povídali jsme si. Na svačinu mamka připravila ovocný a zeleninový salát. Okolo 5 jsme pomohli taťkovi přichystat gril a začalo se grilovat. Pheobe donesla ukázat Ryanovi všechny panenky co má. A na dece jsme si s ní chvíli hráli a ještě než se začlo chladit byli jsme se koupat i s Pheobe. Po chvíli jsme vylezli a šli se převléct. Když jsme šli dolů tak jsme pomohli mamce vzít všechny věci na grilovačku. Když jsme vyšli ven tak vidím, že přišla i babička s dědou a tak jsem jim představila Ryana a bylo to fajn. Povídali jsme si o prázdninách, o Ryanových rodičích, o škole a o našich plánech na poslední dny před odjezdem. Když jsem se podívala na hodinky bylo už pozdě a tak jsme u nás přespali. Pheobe byla šťastná a spali jsme všichni tři u mě v pokoji na zemi a Pheobe mezi námi. Ještě chvíli jsme si s Ryanem povídali a pak usnuli. Ráno jsme vstali okolo 9 a dole byla připravené snídaně, s dopisu jsem zjistila, že mamka musela do práce, protože jim tam přivezli nějakou malou holčičku vážně nemocnou. Přála nám mnoho úspěchů do dalšího školního roku a hlavně nám radila, abychom se nezranili. Pak jsme šli za taťkou do pracovny a Pheobe si šla sednout k jejímu stolku a začla si hrát na sekretářku. Taťka nám v podstatě zopakoval to co nám mamka napsala na papír. Rozloučili jsme se s Pheobe a ta nám oznámila ,,Nelušit, moc pláce." zamávála nám a mi jsme odešli.Návštěva se povedla a moje rodina Ryana přijala v pohodě. Spadl mi kámen ze srdce a pomalu jsme se loudali zpět do kotle.
Zatím se měj
Tvá Lea 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky