Podzim

18.05.2020

Milý deníčku, 
Pheo je ve škole a je spokojená a moc se jí daří. Jsem za to velmi ráda a velmi mě těší, že jí to tak jde.
Doma je vše v pohodě a nebudeš tomu věřit, ale pár dní před Předvečerem všech svatých přišel na návštěvu Alex. Moc hezky jsme si popovídali a byla hezké vidět, že i se Sophii se umí hrát. Byl nadšený, že si našel holku a vypadá, že je jiná než Kate a jsem ráda, že konečně si někoho našel. 
Někdy v listopadu přišel Charlie na nahlášenou návštěvu, kdy jsme si měli popovídat o tom jak to bude na Vánoce. Vešel dovnitř a tak jsem zavolala, že si hrajeme nahoře a byla jsem velmi překvapena, že přišla i Grace. Nevěřícně jsem se na ni podívala, ona ze sebe vypravila omluvu a že jí oba s Willem chybíme (nebyly jsme tam ani jeden od toho srpna) a že se přišla podívat na vnučku. V tom k ní Sophii přilezla, sedla si a natahovala k ní ručičky, aby ji pochovala. A v té chvíli jsem věděla, že to je dobré. Já šla uvařit čaj a nakrájela jsem upečený dýňový koláč a celé odpoledne bylo v pohodě. 
Domluvili jsme se na Vánoce a bylo to fajn. Spadl mi kámen ze srdce, že to tak dopadl a radši nechci vědět jak se to Charliemu povedlo. 
Jinak jsme s malou začali chodit na plavání, cvičení pro děti s maminkama a na znakování pro děti. Sophii to tam neskutečně baví a pak tak krásně spinká a je nejhodnější pod sluncem. 
Zatím se měj 
Tvá Lea


PS: Pár fotek z podzimu a jen tak procházek. 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky