Podzim

28.10.2019

Milý deníčku, 
ségra odjela do školy a doma to začalo být klidné a trochu smutné. 
Na konci srpna jsem byla na kontrole u Munga a dostala jsem těhotenskou průkazku. Byla jsem jako v sedmém nebi a moc jsem si oddechla, že je miminko v pořádku a vše je tak jak má být. 
Will chodí do školy, kde se mu daří teda aspoň podle toho co vykládá. Víkendy trávíme společně na procházkách, odpočinkem a hraním si s Blackem či Bubble. Do práce chodím, ale už nosím jen jeden balík, jelikož mi už lehce začíná překážet bříško, ale nikdy jich nepřijde víc než dva. A tak se projdu dvakrát nechci aby se tomu malému človíčkovi něco stalo. Chodím na pravidelné prohlídky a zatím je to vše v pořádku. Ale začala jsem chodit na těhotenskou jógu, která mě neskutečně baví a musím říct, že mi to i jde. 
No, ale co se týká toho že jsem chodila pomáhat do gymnastiky tak letos nechodím, ale těším se že se příští rok zase vrátím. 
Jeden víkend jsme strávili tím, že jsme zazimovaly zahradu, vypustily bazén a nachystaly jsme vše na zimu. Byli jsme na oslavě Willovýho táty, která byla hezká a bylo pěkné vidět celou rodinu pohromadě. Asi měsíc poté jsme byly na oslavě mojí mamky, i když tam chyběla Pheo tak jsme si to užily. I když všichni zase šílely, že nemůžu nic nést maximálně něco lehkého, ale tak chápu to . Pod svým srdcem nosím jejich první vnouče a tak se všichni těší a bojí zároveň. 
Někdy po Vánocích Will bude skládat zkoušky a pak už bude přiřazen k nějakému zkušenějšímu pilotovi. Bude muset nalítat nějaký kilometry a pak bude moct lítat sám. Jelikož měl pilotní průkaz na větroně tak si dodělává jen něco.
No asi den před Předvečerem všech svatých se zastavil Alex a tak nás napadlo, že bychom si udělali jednu fotku. A aby to bylo podzimní tak si Will vzal do ruky dýni a moc se mi ta fotka líbí. 
Zatím se měj 
Tvá Lea

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky