Ples

01.04.2018

Milý deníčku,

když jsme večer přijeli k Willovi domů zalezli jsme k němu do pokoje a ještě chvíli jsme trénovali tango a pak jsme lehli a povídali jsme si tak dlouho než jsme usnuli. Ráno jsem se vzbudila dřív než Will, ale nechtělo se mi vstávat a tak jsem ležela na posteli a dívala se na Willa jak spí. Po chvíli se vzbudil a šli jsme se nasnídat, když jsme sešli dolů tak už tam seděl Willův táta a jeho mamka něco řešila přes telefon ohledně večerního plesu. Po snídani jsme si všimli, že už přijeli chlapi a začali stavět stan, parket, rozmisťovat stoly a židle. Will navrhnul, že bychom se mohli jít okoupat a tak jsme si daly závody kdo bude v bazénu první. Samozřejmě, že vyhrál, protože se rychleji převlékl do plavek. Když jsem přišla dolů, byla už dole Daisy a nevěděla jestli má jít do bazénu nebo ne. Tak jsem ji chytla a hodila do bazénu a pak jsem tam skočila taky. Bylo to fajn a docela jsme se vyblbli. Pak na nás zavolal Willův táta, že je svačina ať vylezeme, že nám ji donese. Byla to mňamka a takové svačiny mi vyhovují jen ovoce, zelenina, toust s máslem a čerstvý pomerančový džus. Lehli jsme si na deku, užívali jsme si sluníčka a pozorovali chlapi jak pokračují v práci. Zjistili jsme, že je parket hotový a tak jsme se rozhodli, že se jich zeptáme jestli ho můžeme vyzkoušet. Řekli nám, že jo a tak jsme se šli jen trochu obléct a já si vzala boty ať vím jak to v nich po tom půjde a jak to klouže. Vzali jsme CD s písničkou a šli jsme to potrénovat. Nějak jsme se do toho zabrali a ani jsme si nevšimli, že přišla Willova mamka a taťka a Daisy na nás koukala s otevřenou pusou. Když jsme skončili tak nám tleskali a zkonstatovali, že to bude perfektní začátek plesu. Pak jsme šli na oběd a odpoledne jsme jen odpočívali na sluníčku na dece a bylo to fajn. Kolem čtvrté hodiny jsme se šli všichni chystat, následovalo klasické kolečko, sprcha, učesat, nalíčit, obléct se a pak už jen užívat. Když jsem otevřela obal na šaty zjistila jsem, že tam jsou dvoje šaty.Ty krásné červené co jsem dostala od Willa k narozeninám a ty tyrkysové co jsem měla vloni. Když Will viděl, že se nemůžu rozhodnout, objal mě a pošeptal, že na to tango si mám vzít ty červené a pak se mám převléct do těch tyrkysových a že si vezme tu kravatu co jsem mu dala. Bože deníčku je úžasný. Pomalu jsem se teda oblékla do těch červených šatů a k tomu jsem si vzala červené boty a do vlasů jsem si dala květiny, aby to bylo nádherné. Mezitím jsme slyšeli, že se sjíždí lidé a chválí si výzdobu. Je opravdu nádherná, na stolech svíčky, květiny a takové romantické. Pomalu jsme šli dolů a už jsme slyšeli jak Willova mamka zahajuje ples a zve nás na parket ať zahájíme ples. Byla jsem děsně nervózní a jen jeden pohled do Willových očí mi dal pocit jistoty, že to zvládneme a budeme perfektní.
Dopadlo to výborně a všichni nám tleskaly a byla jsem vážně ráda, že nám to vyšlo. Pak jsme se byli převléct a když jsme přišli do sálu byla zábava v plném proudu. Já našla mamku s taťkou a ti nás moc chválili, že jsme perfektní a zvládli jsme to parádně. Po nějaké chvíli byla večeře a mi jsme seděli u jednoho velkého stolu. Bylo to parádní Pheo a Daisy si povídali o tancích a které umí, rodiče si povídali o nějaké nové prodejně a já s Willem jsme si povídali o tom co bychom chtěli do konce prázdnin stihnout. Najednou koukám jak číšnice nalívá i mě i Willovi víno, tak jsem se zmateně koukla na mamku a ta jen přikývla, že můžeme že nám jedna sklenička neuškodí. Stejně jsme ho pili už vloni ve Francii. Po večeři jsme šli tancovat a jsem neskutečně ráda, že Will umí všechny tance a parádně si zatančím. Bylo tam i pár holek a kluků skoro stejně starých jako mi, ale bylo na nich vidět, že jim to nejde. Přiblížila se půlnoc a vyšli jsme ven na ohňostroj, který byl jako vždy perfektní. Pak jsme se vrátili na parket a ještě jsme tančili. Pak přišel pro mě táta, že musíme jet.Byla jsem smutná, že musíme tak brzo jet, ale co se dá dělat. Musela jsem domů, abych si zabalila věci na dovolenou. Rozloučila jsem se s Willem a trochu rozmrzele jsem jela domů. Když jsem přijela domů, vůbec se mi nechtělo spát. Převlékla jsem se do třičtvrťáku, trička a žabek a šla dolů na verandu a myslela jsem že tam budu sama. Když jsem přišla dolů seděla tam mamka s taťkou a ještě jsme si povídali co nového ve škole a tak. Povídala jsem jim o tělocvičně, o kamarádce Will a taky o Vivien. Rodiče pronesli přání, že by ji rádi poznali. Tak jsem jim prozradila, že jsem se s ní předběžně domluvila, že se s ní uvidíme v Paříži. A najednou z ničeho nic se mi chtělo spát. No deníčku ještě aby ne když bylo okolo druhé ranní. Táta povídal, že mě ráno vzbudí nejpozději okolo 10, protože ve 12 přijede auto a odveze nás na letiště. Byla jsem spokojená a tak jsem usla celkem rychle.
No o dalších zážitcích tě budu samozřejmě informovat
Zatím se měj

Tvá Lea  

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky