Phuket

01.04.2018

Milý deníčku,

i když jsem šla pozdě spát probudila jsem se celkem brzy a cítila jsem se vyspaná a plná energie. Otevřela jsem svůj tyrkysový kufr do letadla a začala jsem se balit. Chodím takhle po pokoji a přemýšlím co vlastně potřebuju na dovolenou? No samozřejmě plavky, ty jsem tam pro jistotu hodila troje, pak nějaké šaty, oblečení na cvičení, sluneční brýle, ručník, župan a nějakou tu kosmetiku. Na sebe jsem si oblékla třičtvrťáky, tričko a botasky. Do příruční tašky jsem hodila mikinu, knížku a lesk na rty. Pak jsem sešla i s kufrem dolů a zamířila do kuchyně na snídani. Vzala jsem si nějaké ovoce a toust s máslem. Po chvíli přišla i sestra dala si svoje oblíbené čokoládové tousty se šlehačkou. Pak přišel táta a oznámil nám, že se máme dobalit. Zeptala jsem se ho jak dlouho bude trvat let a při zjištění že asi 14 a půl hodiny s jedním mezi přistáním v Bangoku. Byl to šok, ale když cestuje s někým s kým je vám dobře tak to utíká.
Po nějaké chvíli jsme vyšli ven a během chvilky přijelo auto a už se jelo na letiště, kde se k nám připojil Will s rodinou. Nasedli jsme do letadla a já si přehodila místo s Daisy abych mohla sedět vedle Willa a Daisy vedle Pheo. I když cesta byla dlouhá měla jsem pocit, že mi rychle utekla a už jsme vystupovali. Pak pro nás přijela dvě auta a odvezli nás do hotelu. Po ubytování jsme se šli s Willem obhlídnout hotel a našli jsme bazén i tělocvičnu. Když jsme se vrátili, převlékli jsme se a šli na večeři. Bylo to fajn a dobře jsme se bavili a ochutnala jsem i pár nealkoholických míchaných nápojů. Letos byla dovolená ve stylu odpočívání a užívání sluníčka. Jeden den jsme se byli potápět v zátoce a bylo to podobné jako potápění v Austrálii, dvakrát jsme byli na golfu, jezdili jsme na slonovi a letos jsem zkoušela i jezdit na vodních lyžích. Byla to zábava i když mě druhý den děsně boleli ruce.
Jeden den jsme se s Willem brzy ráno vypařili z hotelu a šli jsme si zaběhat po pláži a tam vznikli úžasné fotky.Je to paráda tohle všechno zažívat a jsem moc ráda, že mi tohle rodiče umožňují. A taky je velmi fajn, že mám přítele, který má stejné možnosti jako já a stejné záliby.
Než jsem se stihla nadát už jsem seděla v letadle na zpáteční cestě. Museli jsme odletět o dva dříve, protože můj taťka a Willova mamka měli nějakou schůzku, kterou nemohli zrušit. Ale mě to nevadilo, protože jsem měla v Londýně sraz s Vivien, ale o tom později.
Zatím se měj

Tvá Lea 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky