Paříž

13.01.2019

Milý deníčku,

sedím na terase u Willových rodičů a Will spokojeně spí u sebe v pokoji. Ten týden  než jsme odletěli sem jsem měla nakázáno hodně jíst a vždy mě někdo kontroloval, hodně pít a taky odpočívat. Na brigádě jsem byla jen třikrát a Will si to zařídil stejně, aby si mě pohlídal. Byla jsem chvíli naštvaná, ale chápu to a pak jsem byla za to moc ráda. Ve středu po brigádě jsme byli na večeři s Willovými rodiči a pak jsme byly u nich a pak přímo sem. 
Týden v Paříži  bylo potřeba to pořádně naplánovat tak v sobotu večer když jsme přiletěli sedli jsme si v kuchyni všichni já, Will, moji rodiče, jeho rodiče samozřejmě nesmí chybět Pheo a Daisy. Tak samozřejmě nesmí chybět návštěva Louvre, Moulin rouge, golfového hřiště a Disneylandu. Tohle byl společný program a pak jsme si s Willem vymysleli, že bychom navštívili divadelní představení a určitě bychom chtěli jít do naší oblíbené kavárny. Bylo něco kolem půlnoci a Daisy a Pheo šli spát a mě se taky začaly zavírat oči. Když si toho Will všiml chtěl jít spát taky, ale začala jsem protestovat. Že nechci spát a chci být tady dole, ohnul se a vzal mě do náruče a odnesl. V pokoji mě dal na postel, hodil po mě noční košili a začal se sám převlíkat do pyžama. Já seděla na posteli už převlečená a kochala jsem se Willovými svaly, pak se otočil a skočil vedle mě do postele, jemně jsem ho chytla za ruce a podívala do jeho modrých očí, nadechla jsem se a povídám ,,Promiň, že jsem nechtěla jít spát i když jsem hrozně unavená. Děkuji, že se o mě takhle staráš a já ti přidělávám starosti." jen vidím, že se pousmál a povídá ,,Ale lásko, já jsem rád, že máš vlastní názor, ale teď musíš myslet převážně na sebe. Přece nechceš zase skončit v nemocnici." Já jen zavrtěla hlavou a už jen zmíním že to byl parádní večer. Další den jsme byly v Louvre, pořád tohle muzeum obdivuju a najdu tam něco nového. Odpoledne jsme s Willem byly doma  a odpočívali jsme. V úterý jsem se cítila úplně báječně a tak jsme šli všichni na golf. K mému překvapení jsem skončila na čtvrtém místě. První byl Charlie, druhý byl Thomas, třetí Will, já čtvrtá, mamka  a Grace byly shodně na pátém o holky úplně stejně na šestém. Byl to skvěle strávený den, který jsme zakončili v naší oblíbené restauraci. Večer jsem usla tak rychle ani nevím jak. Ve středu jsme se ráno všichni zotavovali po golfu a večer jsem já s Willem navštívili divadlo, kde hráli úžasnou hru od Shakespeara. Bylo to úžasný a byla jsem ráda, že jsem se mohla takhle hodně procvičit ve francouzštině. Ve čtvrtek jsme dopoledne navštívili Moulen rouge a odpoledne jsme se byly s holkama koupat na místním koupališti. Kde si to obě užili a večer padli za vlast, kdežto já s Willem jsme se šli projít a udělali jsme si takový malý piknik v parku s úžasným výhledem na Eiffelku. V pátek jsme celý den strávili v Disneylandu, kde jsme se v podstatě rozešli v měli sraz před bránou v pět večer. Celý týden jsme zakončili v restauraci a bylo to absolutně nejlepší týden. Jen je škoda, že jsme si to nemohli protáhnout o týden dýl, ale s Willem musíme na brigády, abychom si našetřeli na svatbu, když už máme skoro dodělaný dům. 

S dalšími zážitky se zase ozvu 
zatím se měj
Tvá Lea

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky