Paříž

30.08.2018

Milý deníčku,

vím, že jsem se dlouho neozvala, ale nějak o těchto prázdninách nějak nemám čas. Mám dvě brigády, kde jsem na recepci ve firmě Black and White. Pak pro tu samou firmu vyrábím nějaké věci. Je to fajn a docela mě to baví. S Willem vybíráme nějaké místo, kde bychom chtěli bydlet. Samozřejmě, že se díváme i na vybavení a pomalu probíráme svatbu. Ale na tu je ještě čas, protože oba musíme dodělat školu. Will dělá taky brigádu, kde dělá fotky pro nějakého fotografa a  taky do školního časopisu, kam píše i články. 

Po příletu do Paříže jsme jeli do našeho domu, který máme s Willovou rodinou. Po cestě z letiště jsme nakoupili a hned první večer jsme grilovaly. Já nevím, asi se nic zvláštního nestalo.  Daisy i Pheo tam měli kamarádky, kterým to tam chtěli ukázat což bylo fajn, protože jsme od nich měli klid. S Willem jsme chodili po kavárnách a dělali jsme výlety na kolech, pikniky a docela jsem si to užila a byla jsem neskutečně šťastná, protože jsem si to s Willem moc užila. Jeden den jsme byli všichni v Disneylandu, kde to bylo fajn i když se holky trochu báli ve strašidelném domě, ale jinak to bylo fajn. 

Jeden večer jsme slavili rok od naše zasnoubení. Teda nemůžu tomu uvěřit, že je to rok. Teda nebylo přesně na den, ale v té samé restauraci. Bylo to moc príma a dostala jsem kytici růží a Willovi jsem dala novou brašnu na foťák. Moc se mu líbilo a já za to byla ráda. 

Zatím se měj

Tvá Lea

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky