Paříž

02.07.2017

Překvapení hned na začátku prázdnin.

Milý deničku,

sedím v Kotli a jsem trochu smutná, ale i šťastná zároveň. Sice se chvíli neuvidím s Willem, ale jsem šťastná, že s jeho rodinou ještě pojedeme na dovolenou, ale o tom později. Nakonec je změna plánu a byli jsme v Paříži asi se divíš jak jsme se tam ocitli? No to bylo celkem překvapení i pro mě.

Ráno po plese jsme se vzbudili všichni kolem desáte ranní. Když jsem vylezla ze sprchy běžela jsem dolů na snídani. Maminka připravila opečený toust s máslem, šunku, sýr, čaj, zeleninu a čerstvý džus. Taťka s mamkou už snídali a Pheobe přišla až po mě. U snídaně jsme si povídali o plese a táta se pořád vyptával jak se mi líbí Will a o čem jsme si celý večer povídali. No podívala jsem se na mamku a pak na taťku, trochu jsem se začervenala, mávla rukou a říkám ,,Jen tak o škole, kytaře a našich zálibách. Krásně jsme si zatačili a je opravdu milý a pozorný." Rodiče se na sebe podívali a usmáli se na sebe. Rychle jsem dojedla snídani a šla si zabalit kufr na cestu. Dobalovala jsem si věci a najednou slyším tátu jak volá ,,Leo, pospěš za chvíli tady bude auto a odveze nás na letiště!" Zapla jsem kufr, převlékla jsem se do černých třčtvrtečních kalhot a červeného trička s natištěným pejskem, který drží kost. Vzala jsem kufr a šla jsem do vstupní haly, kde už čekal taťka, vzal mi kufr a zanesl mi ho do auta. Počkala jsem na mamku a Pheobe a šly jsem společně do auta. Cesta na letiště trvala jen chvíli, prošli jsme soukromým terminálem a šly jsme hned do letadla. Je opravdu super mít tyhle výhody. Vešla jsem jako poslední do letadla. Porozhlédla jsem se a najednou jsem se zarazila, protože jsem uviděla táťkova kamaráda, jeho manželku a malou Daisy, která už se bavila s Pheobe a najednou se za mnou ozval ten povědomý hlas,,Ahoj, nechceš si sednout za chvíli poletíme." usmál se na mě a šel si sednout. Hleděla jsem za ním jako kdybych ve snu a šla si pomalu sednout na sedadlo vedle taťky. Během deseti minut jsme odstartovali a pak za mnou přišel Will a povídá ,,Včera jsme to nedomluvili. Mám na tebe ještě spoustu otázek." mile se usmál. Já se otočila na taťku s mamkou a pak zpět ,,Dobře, zodpovím ti je, ale pojď se sednout dozadu. Nemusí to všichni slyšet." odpověděla jsem z úsměvem. Vstali jsme a šli si povídat dozadu do letadla. Povídali jsme si o všem možném a během řeči se zmínil, že se těsně před plesem rozešel s holkou. Trochu jsem se zarazila a ptám se ho ,,To mě mrzí, vím co je to za bolest. A ukončil jsi to ty nebo ona?" podíval se na mě a bylo vidět, že mu je to pořád líto a nakonec povídá: ,,Ukončil jsem to já, protože jí šlo jen o peníze ne o mě." trochu posmutněl. Lehce jsem naklonila hlavu na stranu a soucitně jsem se na něj usmála ,,Jo tak to znám. Ale já jsem se s Ryanem rozešla kvůli tomu, že jsme na sebe neměli čas. Ale nejvíc mě mrzí, že už neochutnám tu výbornou zmrzlinu, kterou vyrábí jeho taťka a prodávají v Saint Tropez." podíval se na mě a pak jsme chvíli mlčky seděli a koukali na sebe. Najednou slyším jak říkám ,,Máš tady kytaru? Já taky na ni hraji, mohly bychom si něco zahrát." bylo vidět jak se mu rozzářili očka a byl potěšen. Najednou slyším za sebou hlas mamky ,,Hele mládeži žádný hraní za chvíli budeme přistávat," otočím se na mamku ,,Co tak brzo? To ještě nemůžemebýt v Dubaji." mamka se usmála a pravila ,,Miláčku ale teď letíme do Paříže, protože musím pak do práce. Tak jsme to změnili." dodala. ,,Tak a teď připoutat, budeme přistávat." Asi během 5 minut jsme přistáli v Paříži na letišti. Vystoupili jsme z letadla a tam už byli přepraveny auta, která nás odvezli do hotelu. V hotelu jsme se ubytovali a já se šla zeptat Willa zda se mnou a se sestrou plavat. Souhlasil s tak jsme se převlékli do plavek a vydali jsme se do bazénu. Pheobe a Daisy šly do bazénu aby tam došáhly a my s Willem jsme šli do druhého si trochu zaskákat. Docela jsme si to užili všichni a asi po hodině jsme šly nahoru se převléci a na večeři. U večeře jsme si vykládali o všem možném a celkem brzy jsme šli spát.

Ráno po snídani jsme šli na prohlídku Paříže, začínali jsme v katedrále Notre-Dame následovala svatá kaple Sainte Chapelle a Eifellova věž. Naobědvali jsme se v jedné výborné restauraci vedle Eiffelovky. A po obědě jsme navštívili muzeum v Louvre, kde visí nejznámější obraz Mona Lisa, ale je tam mnoho dalších zajímavých věcí. K večeru jsme se vrátili na hotel a Will navrhl jestli nechci jít do bazénu, že si to včera užil. Souhlasila jsem a mamky nám chtěli dát na krk zase holky, ale nějak jsme se stihli vypařit dřív než stihli něco namítat. A tak to potom za námi přišli všichni. Bože deníčku, Will je tak úžasný, vtipný a chytrý kluk. Asi jsem se do něj zamilovala, ale doufám, že to na mě není tak vidět. Asi tak po hodině a půl jsme šli na večeři. Po večeři jsme s Willem vytáhly kytary a zpívali a byl to fajn večer. A tam vznikla i tato fotka Willa.Další den jsme šli podívat na Vítězný oblouk, Pantheón, Invalidovnu, kde je teď muzeum vojenství a dnešní den jsme zakončili návštěvou Sacré Coeur. 

Pak jsme se vrátili na hotel a já s Willem jsme si zalezli mezi naše pokoje na balkón a tam jsme hrály na kytaru, povídali jsme si a dívali se na západ slunce. Bože deníčku on je tak úžasný a citlivý a mám pocit, že poslední dobou se pořád úsmívám jo a krásně voní a má skvělý smysl pro humor. A tak si sedíme na balkóně, popíjíme si nealkoholické míchané nápoje, jíme sýry a arašídy. Po chvíli jsme odložili kytary a jen tak si povídali a koukaly na nádherně osvětlenou Eiffelovku. Najednou se Will ke mě přisunul a lehce mě chytil za ruku. Otočila jsem se na něj a zmateně jsem se na něj podívala, usmál se a povídá ,,Víš, cítím se s tebou tak jak s jinou ne. Je mi s tebou krásně a celý svět se najednou rozzářil.Není ti zima? Máš studený ruce." usmála jsem se a povídám ,, Mě je s tebou taky krásně, a jsi neuvěřitelně úžasný kluk, s takovým jsem se ještě nepotkala. A jak umíš krásně tancovat. A popravdě, řečeno trochu mi zima je." usmál se. Oba jsme si skočili pro mikinu a zase jsme se usadili na balkóně. Moc se mi nechtělo sedět a tak jsem se opřela o zábradlí. Will si stoupl vedle mě a najednou cítím jak mě objal kolem ramen a ukazuje mi osvětlené památky. Pak se otočil a podíval se mi do očí na jednou cítím jak se jeho rty dotýkají těch mých. Byla jsem v sedmém nebi a usmívála jsem se. Pak ale přišli rodiče a zahnali nás spát. Objali jsme se a popřáli si krásnou noc.Ráno na snídani jsme si všichni povídali o našich dalších společných plánech o prázdninách. Will mě chytil pod stolem za ruku a usmál se na mě. Takže už vím, že spolu poletíme do Austrálie a i do Dubaje a určitě se uvidíme na posledním plese před začátkem školy. Takže to vypadá deníčku, že se s Willem uvidíme skoro celé léto. Jo a údajně ještě plánují ještě jeden výlet do Francie, někdy ke konci prázdnin, ale jen děti a tátové, protože i Willova mamka pracuje jako lékařka a tolik volna nemá. Pak jsme šly sbalit věci a jeli jsme autem zase k našemu letadlu. S Willem jsme si sedli dozadu a celý let jsme si povídali. Pheobe s Daisy seděli naproti nám a celou cestu se smáli a hráli a křičeli, ale co nadělám. Cesta domů mi uběhla celkem brzy. Po přistání v Londýně na nás čekali auta, aby nás odvezli domů. S Willem jsme se objali a dali jsme si pusu a slíbili si, že si další společnou dovolenou užijeme a než na ni odjedeme budeme si psát dopisy nebo si zavoláme. Chytil mě za ruku, z kapsy vytáhl propisku a na ruku mi napsal telefonní číslo. Podíval se na mě usmál se a znovu mi dal pusu, celá jsem se zčervenala, ale cítila jsem se jako v sedmém nebi. Deníčku jsem zmatená a nemůžu se ve svých pocitek vyznat. Ale jediné vím deníčku, že ho asi miluju.
Určitě se ozvu při dalším zážitku z prázdnin.
Zatím se měj

Tvá Lea

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky