Paříž a nadcházející podzim

17.11.2019

Milý deníčku, 
ze Santoriny jsme letěli do Paříže na naši rodinnou dovolenou. Celý týden jsem si docela užila i když to bylo náročný, protože mě nenechaly nic dělat. Vím že se o mě bojí a pod srdcem nosím jejich vnouče, ale cítím se v pořádku a v pohodě a zatím vše zvládám. Ségra je z toho rozmrzelá a tak jsme se s Willem rozhodly, že se moc v domě zdržovat nebude, ať si to ségra užije. Jeden den kdy šly na golf mi to mamka zakázala, aby to neuškodilo miminku a tak jsem nehrála, ale i tak jsem si ten den užila. 
Když jsme se vrátily domů z Paříže tak jeden den jsme se vydali naproti do útulku pro pejska, aby si doma zvyknul. Bylo tam spousta krásných psů a nakonec jsme si s Willem vybrali Blacka, který je úžasný. Hned ten den jsme ještě podepsaly adopční papíry a vedly jsme si Blacka domů. 
Ségra chodila celý srpen na brigádu na farmu na konci duhy a bylo na ní vidět že jí to baví. A já byla ráda, že jí to tam baví a chtěla jsem jí udělat radost. Tak jsem jí poslední den prázdnin i s její kamarádkou vzala do Prasinek a celý den jsme zakončily v cukrárně, dali jsme si pohár. Ještě jsem se na skok zastavila v práci a večer jsme zakončili doma i s Willem u ohniště a povídáním o všem možném. Na druhý den Pheo odjela do školy a doma zavládl prapodivný klid. 
Byla jsem u Rosy na kontrole s miminkem a zatím je vše v naprostém pořádku. Za což jsem neskutečně ráda a velmi jsem si oddechla. 
Jinak Will chodí do letecké školy a někdy kolem Velikonoc čeká skládání pilotní licence a pak bude moci lítat jako 2.pilot. Jsem na něj hrdá i když nebude dost času doma, ale jde si za svým snem. 
Jinak v práci je vše při starém a na mě už jde bříško pěkně vidět. Ale mě to těší, protože mi pod srdcem roste další život. 
S dalšími zápisky se brzy ozvu 
Tvá Lea

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky