Oslava narozenin

28.04.2019

Milý deníčku,

zkusím dohnat svoje resty a na vše vzpomenout. Jak už nadpis napovídá tak jsem poslední rok na hradě uspořádala svoji oslavu narozenin. Uspořádala jsem ji v tělocvičně a pozvala pár lidí. Výzdobu jsem  objednala přes Vivien a těsně než všichni přišli tak jsem jí vyzdobila tělocvičnu. Byla jsem velmi spokojená a pak začaly chodit hosti. Přišel Amai, Ronnye, Martin, Raziel, Will, Vivien s Biancou, Jeremy a na chvíli dorazila i Jade. Moc jsem si to užila a bylo to skvělé. Doufám, že si to užili všichni. Dostala jsem spoustu úžasných dárků a celý večer byl absolutně skvělý. 
Den po oslavě jsem uklidila tělocvičnu a zbytek výborného dortu jsem rozdala holkám. I když jsem doufala, že dojdou na oslavu, ale jak je jejich pravidlem tak nepřišly a tak jsem jim dala aspoň dort. Prostě mě se neoplatí doufat, že se budou se mnou kamarádit ale berou mě jako dívku s kterou se baví, ale nesvěřují. Na to jsem si zvykla a tak nějak už mi to ani nepřijde divný. 
Po oslavě byly zkoušky a o těch jsem ti už psala. Po příjezdu ze školy do Londýna mě vyzvedl táta na nádraží a jeli jsme domů s tím, že mě zítra s mamkou ukážou náš dům s Willem. Po příjezdu domů na mě čekala celá rodina i s Willem, aby jsem s rodinou oslavila narozeniny. Bylo to absolutně skvělé a moc jsem si to užila a celkem brzy jsem šla do postele, kde jsem se přitulila k Willovi a usnula. 

S dalšími zápisky se ozvu
zatím se měj
Tvá Lea

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky