Oslava narozenin

01.10.2017

Skvěle uspořádaná akce s lidmi, které mám ráda

Milý deníčku,

nejdřív bych se ti chtěla omluvit, že jsem do tebe dlouho nepsala, ale bohužel toho bylo moc. Zkusím si vzpomenout na všechny věci co se událi.

Seděla jsem s holkama v Kotli a najednou mě napadlo, že bych uspořádala oslavu mých narozenin. Takže, jsem obešla pár kamarádů a pozvala jsem je. Pozvala jsem Ashe, Nathalii, Stellu, Vin, Rose, Elis, Caroline, Rachel a Adama. Udělala jsem to za Kotlem u ohniště, vše jsem tam připravila. Zapálila oheň, do glóbusu nasypala bonbóny, rozprostřela deku, na stůl nachystala jídlo, nějaké zákusky a samozřejmě nějaké pití. Jen chvíli jsem čekala a už se začali scházet kamarádi.
Dostala jsem plno nádherných dárků- tričko s nápisem, dort, Skřetí hlavičky, lízátko měnící obličeje podle nálady, náušnice z měsíčního kamene ve tvaru oválků a přívěšek měsíčního kamene, přívěšek Mayorské smyčky přátelství z kosti na kůži, knihu Jednorožci ve volné přírodě podepsanou autorem, plyšového medvídka, brož, růže, mátové rarášky, zrcádko, lesk na rty s višňovou příchutí, šátek s ornamenty, kartáč na vlasy,sněžítko s famfrpálem,polární zvuky, puget pivoněk, bonboniéru Merci a nádherný stříbrný řětízek s přívěškem čtyřlístku s nápisem Pro štěstí a stříbrný náramek s přívěškem čtyřlístku.
Byla jsem moc šťastná a moc jsem si tento den užila. Vůbec jsem neměla ponětí, že mě mají kamarádi takhle rádi. A už vůbec nemám ponětí jak poděkovat Vivien za tak nádherné dárky. Je prostě úžasná.
Zatím se měj

Tvá Lea

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky