Ošetřovna

10.02.2018

Milý deníčku,

ležím na ošetřovně v posteli. Asi se divíš co se stalo a zkusím ti to nějak vysvětlit. Před Vánoci jsem byla běhat a když jsem vybíhala nahoru po schodech k jasnovidectví špatně jsem dostoupla na schodech a kolenem narazila na hranu schodu. Protáhla jsem to a nějak to nebolelo a tak jsem pokračovala dál. Když jsem přišla na kolej koukla jsem se na to a bylo to mírně napuchlé a trochu modré. Řekla jsem si, že to nevadí, obvázala jsem si to a šla spát. Ráno to bylo o něco lepší a tak jsem vyrazila na výuku, ale když chodím bolí mě a tak jsem tomu začla uhýbat a kulhat a vždy k večeru už jsem jen skákala po levé noze. Na Vánoce jsem dostala nádherné dresy na cvičení a nemohla jsem se dočkat až je vyzkouším. Oblékla jsem si ten baletní komplet co jsem dostala od Vivien a vyrazila si trochu protáhnout tělo při baletu. Byl to Silvestr a tak proč si nezkrátit čekání na oslavu tím, že si člověk zacvičí. Byla jsem v tělocvičně a když jsem zkoušela po delší době Grand jeté, nějak špatně jsem dostoupla a v tom pravém koleni mi luplo jako by se něco utrhlo. Šíleně to bolelo a já se skácela k zemi a brečela jsem. Pak jsem slyšela nějaké kroky a hned jsem se pokusila vstát a utřela slzy. Přišly si zacvičit Will, Rose a Williem. Bylo to fajn a moc jsem si to užila i když jsem myslela, že to koleno uřežu, ale nedala jsem na sobě nic znát. Po chvíli by rozhlas a vyrazili jsme na ples o kterém jsem ti už psala. Po Silvestru ráno jsme šly s Luis, Stellou a Will prohledat hrad, ale Cass jsme nenašly. Pak mi Will povídala, že má další problém a tak jsem se rozhodla, že s ní zajdu za Bakarim a zkusíme z toho posledního silvestrovského průšvihu vybruslit. Přišli jsem k jeho kabinetu, kde už hlídkoval Adwin. Je to obraz a docela se s ním dá povídat. Zazvonila jsem na zvonek a misto klasického zazvonění se ozval dračí zavrčení nebo něco podobného. Hezky jsem pozdravila a pan profesor mi říkal, jestli potřebuji někam odnést, ale mile jsem odvětila, že ne teda zatím ne. Will se schovala za mě a jen pozdravila. Ale že jdeme vyjednávat a obměkčit jeho srdce. Pozval nás dovnitř tak jsem začala vyprávět, po chvíli mě pan profesor přerušil, že má pokračoval Will. Rozmluvila se a já sem tam něco doplnila. Po chvíli mě pan profesor uklidil vedle do jeho obýváku a já si začala zpívat. Asi po druhé písničce přišel pan profesor, že mě pustí na kolej. A já říkala, že se mi tu líbí a ten gauč je pohodlný. Usmál se a nechal mě tam. Po chvíli se objevil Adwin a povídali jsme si. Je docela milý a ukecaný, ještě neznám takhle ukecaný obraz. Po nějaké chvíli přišel pan profesor a povídal, že můžu jít. Ale všiml si, že mám opuchlé a rudé oči. Ptal se co mě trápí, ale odvětila jsem, že asi měl pro dnešek katastrof dost a že se tím nemusí trápit. Trval na tom, že to chce vědět. Pustil Will, když se vrátil usadil se na zem před krb a poslouchal. Řekla jsem mu, že mi v tom koleni táhne a sem tam píchne a bolí to čím dál víc. Trval na tom, že se na to podívá. Když uviděl jak to vypadá trval na tom, že musím na ošetřovnu. Pak jsme si povídali o všem možném a nakonec jsem se dozvěděla i pár věcí o něm. Dostala jsem nádhernou sošku Novozélandského opálookého draka jak chrlí oheň. Pak mě odnesl ke koleji a nakonec jsem slíbila, že sem zajdu a tak jsem tu.V pondělí jsem byla na výuce a v úterý jsem tu bolest nezvládala a tak jsem tam zašla. Byla tam Alice a nějaký chlap, kterýho neznám. Alice byla skvělá jako vždy. Podívala se na to a když mi na to chytla málem jsem umřela bolestí. Dostala jsem lékovec a musím zůstat tam. Nebude to tak zlé, leží tam Giancarlo a Will. Povídali jsme si a pak jsem usla. Ve středu pustili Giana na kolej a tak jsme si s Will povídali a já si vytáhla sošku a dívala se na ni. Včera Sayka pustila i Will na kolej a já tam tvrdnu dál. Co tu mám sama dělat? Můžu jen ležet a moc nenamáhat nohu. Můžu si dojít na jídlo a na záchod a to je všechno. Ležím na posteli, dívám se na sošku a jsem dost osamělá. Knížka tady není, u sebe nic nemám. Přemýšlím co se děje doma a jestli je sestra už šťastná a na nové škole. Přemýšlím, jestli jede klub a jestli tam někdo byl. Šíleně se nudím, i když vím, že je to pro to koleno nejlepší je to tu příšerný. Určitě se ti pak ozvu s dalšími novinkami.
Zatím se měj

Tvá Lea

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky