Odjezd domů

29.06.2018

Milý deníčku,

po zkouškách jsem zaskočila na čaj k Vivien a domluvili se, že když budou mít ostatní zkoušky vezmu si Haika, aby měla čas na opravování a hlavně klid.
Než jsem se stihla vzpamatovat ze zkoušek už  jsem si pro to moje zlatíčko šla a začal týden srandy. Celý týden se nesl v duchu ranní venčení, snídaně, hraní na koleji, oběd, odpolední venčení, odpoledne strávené venku, večeře a hraní na koleji. Díky tomu zlatíčku jsem začala zase pořádně jíst a nabrala zpátky ty kila co jsem shodila. Jednoho dne večer, myslím, že to byl čtvrtek udělali jsme s Cass párty na koleji a hráli jsme flašku. Byl to super večer, dokonce přišla i Lottie a Alice, Haiko celý večer prospal u mě v posteli. Moc jsem si to užila a doufám, že tuhle akci zopakujeme co nejdříve a vytvoříme z toho tradici. 

Další den bylo slavnostní ukončení a deníčku nebudeš tomu věřit. Vyhráli jsme školní pohár, byla jsem z toho nadšená a byl to naprosto skvělý pocit. Letošní hostina se táhla v duchu indické kuchyně a moc mi to chutnalo. Ještě ten večer jsem si dobalila zbytek věcí. Unavená, ale neskutečně šťastná jsem padla do postele a usnula. 

Ráno jsem šla vyvenčit Haika a šli jsme na snídani. Na koleji jsem zamkla kufry, dala Miu do klec a odnesla jsem kufry a pak se vrátila pro Miu a Haika. Rozloučila jsem se s pokojem a šla ke kočáru. Po nějaké chvíli přišla Stella s Nat a dohodli jsme se že pojedeme spolu. Nasedli jsme do kočáru, povídali si a cesta na nádraží uběhla docela rychle. Přesedli jsme do vlaku a najednou slyším Will a Ronneyho jak na mě volají, že si mám sednout za nimi. No proč ne, dosedla jsem k nim do kupé a povídali si. Asi v půlce cesty, jsme zaslechly nějaké tlumené bouchnutí a pak jsme slyšeli rozhlas, že máme zůstat na místě a být v klidu. Do pár minut jsme ucítili smrad a byl všude kouř a slyšeli jsme, že máme vystoupit. Naštěstí s námi jela Alice a slečna Grimes. Alice všechny, kteří to potřebovali ošetřila a ostatní našli louku,kam jsme se po nějaké době přestěhovali, protože to vypadalo, že to ten den neopraví. Slečna Grimes s Kal donesli jídlo, pití a deky a připravili jsme se na noc. Ještě, že jsem měla sebou ochránce. Když jsme se připravovali ke spaní blížila se bouřka, ale naštěstí nás to minulo. Schoulili jsme se s Haikem do klubíčka a usnuli. Ráno nám slečna Grimes oznámila, že se přes noc povedlo odstranit závadu a mi pojedeme domů. Super celá natěšená jsem zabalila věci, nasnídala jsem se a šlo se do vlaku. Ke mě v kupé si přisedla Cass, Stella, Giani, Nat a hlavní slovo měla Cass a já. Deníčku normálně mě překvapilo, že nevěděla o Willovi a všem okolo. Po příjezdu do Londýna jsem šla do Kotle a ubytovala. Letos jsem si vzala pokoj sama pro sebe. Je sice úplně mrňavý, ale za to, že jsem tam úplně sama je to dobrý.
S dalšími zápisky se brzy ozvu
Zatím se měj
Tvá Lea

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky