Naše narozeniny

13.02.2020

Milý deníčku, 
než jsme se nadáli přiblížili se moje a Willovi narozeniny. V podstatě jsme si jen dali dárky a bylo po nějaké oslavě. Jelikož Will skládá zkoušky tak je potřeba aby se učil a já mám plné ruce s péčí o Sophii. Je to ten největší poklad a dýchali bychom za ni oba dva. 
Jednou k večeru se zastavila Lilly a bylo úplně kouzelné vidět jak je s malou šťastná a o to víc mě mrzí že jí to nevyšlo. Ale určitě jednou bude mít dítě a to bude úplně úžasné. A určitě bude úplně skvělá máma. 
Chodíme s malou do plavání a je úžasné vidět jak jí to jde a baví jí to. 
Já jsem ráda, že se to vše ustálilo a já jsem se vrátila na svou váhu, kterou jsem měla než jsem otěhotněla. Je krásné když si Will hraje se Sophii a společně ji uspáváme. 
Je vidět ten jejich krásný vztah a trochu mě mrzí a trápí, že jeho rodiče to stále nechápou a nejsou tak spokojeni a šťastni. Asi se budu muset za nimi vypravit a promluvit si s nimi o tom a doufám, že se tato situace zlepší. 
Jinak se tu zase na chvíli zastavila Vivien s Biancou a je úplně skvělé vidět jak se holky mají rády a jsou úplně k sežrání. Už se těším jak Sophii vyroste a budou řádit na hřišti. Pomalu jsem nachystala pokoj pro Pheo a jsem ráda, že aspoň na chvíli tady v domě bude zase živo a veselo. 
I když už se pomalu Sophii začíná projevovat a hlásit o pozornost.  
Zatím se měj 
Tvá Lea

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky