Náš začátek

18.11.2019

Milý deníčku, 
ležím v posteli a vedle mě leží v kolébce ten největší poklad. Je tomu měsíc co se narodila a stále mi to přijde neskutečný. Najednou se celý náš svět obrátil vzhůru nohama vše se točí kolem toho malého uzlíčku. Ráno vstaneme chvíli se pomazlí s tatínkem, pak se napapá a jdeme dolů do kuchyně. Tam ji dám do košíku, nachystáme společně snídani a po snídani nás tatínek opouští. Mi jdeme nahoru do pokoje kde si chvíli hrajeme, pak se napapáme a jdeme spinkat. Kolem poledne si ohřeji jídlo, chvíli si pohrajeme a trochu zacvičíme nožičkama a ručičkama a podle toho jejího úsměvu bych řekla že se jí to líbí pak jdeme na kratičkou vycházku s Blackem. Po příchodu si dáme čajík a svačinku, mezitím přijde Will a hraje si s malou a nebo se spolu mazlí. Mezi tím mám čas se osprchovat a takové své věci. Nachystám většinou rychlou večeři a navečeříme se. Po večeři trochu jdeme koupat Sophii, když je vykoupaná, tak ji lehce namasírujeme a jde spinkat. Mi se pak s Willem podíváme na nějaký film nebo seriál. Než jdeme spát tak malou ještě nakojím. Během noci se většinou vzbudí jen jednou na papaní a ani nebrečí za což jsem ráda, aspoň se Will vyspí.
Snažíme se Sophii trochu udělat pravidelnost, aby věděla co bude následovat. Sice kojení je skvělá, přirozená a jedinečná věc, ale moje prsa na to mají lehce jiný názor. I když den ode dne je to lepší, ale i tak je to bolestivé. 
Když bylo Sophii 12 dní přišli moji rodiče se na ni podívat. Ještě venku mi ji mamka vzala z náruče a skoro ji ani tátovi nechtěla dát do náruče. Návštěva byla úžasná a nemohly se na malou vynadívat. Jsou úžasní a miluje a celá návštěva byla skvělá. A dlouho jsem se takhle s našema nenasmála jak teď. 
Asi tři dny potom přišly na návštěvu Willovi rodiče. Sice ze začátku nebyly nějak nadšeni že jejich syn bude tak brzy otcem, ale už se s tím srovnaly. Při příchodu si pochovaly malou a vypadaly šťastně, že to tak dobře dopadlo. Odpoledne jsme si užili a bylo to celkem fajn. 
Jedno odpoledne se zastavil Alex, který nám vyfotil pár z těch fotek co je pod tímto článkem. Byl skvělý a vypadalo to, že i on se do malé zamiloval. 
A díky němu budeme mít i pár vzpomínkových fotek. 
S dalšími zápisky se snad brzy ozvu 
Zatím se měj 
Tvá Lea

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky