Mauricius

25.12.2017

Milý deníčku,
sedíme spolu na nádherné pláži s nádhernou křišťálovou vodou na jednom mudlovském ostrově, který se nazývá Mauricius.
Maurícius je skutečný klenot, který čeká na objevení. Od prvního okamžiku Vás zelený ostrov uprostřed Indického oceánu nadchne. Dovolená na Mauríciu osvěží Vaše tělo i duši. Není zde žádná masová turistika, ani znečištění přírody. Neuvěřitelně průzračná voda Indického oceánu omývá pobřežní laguny, lemované zlatými plážemi s jemným pískem a kokosovými palmami. Maurícius je překrásný ostrov, který nabízí všechna kouzla exotiky. Členitou a rozmanitou krajinu, pohádkové pláže obklopené korálovými útesy, průzračně modré laguny, nádhernou přírodu, delikátní kuchyni. Pobřeží je téměř kompletně obklopeno místy přerušovaným korálovým útesem. Na ostrově najdete hory, krátery, husté pralesy, potůčky, řeky, vodopády, vesničky ztrácející se v bujné vegetaci, města ve starém koloniálním stylu a všudypřítomná pole cukrové třtiny.
Ani ti nebudu popisovat cestu letadlem. Letěli jsme asi 15 hodin s jedním mezipřistáním. Půlku letu jsem spala a druhou si četla. Nic zajímavého jsem nedělala. Po příletu na tento úžasný ostrov jsme jeli do hotelu Sofitel Mauritius L'Impérial Resort & Spa 5***** tam jsme si chvíli odpočinuli a šli jsme se koupat a užívat sluníčka.

Letos jsme se domluvili, že budeme jen odpočívat, koupat se a nabírat síly na další rok. Akorát jeden den jsme se byli podívat na vodopád. Cesta byla celkem v pohodě až ne kousek, kdy se šlo tropickou vegetací. Ale za tu nádheru to stálo.
Asi tak v půlce dovolené jsme se byli potápět. Tak nádherná průzračná voda nebyla ani v Austrálii. Byl to zase úžasný zážitek a moc jsem si to užila.Den před odjezdem jsme si byli s tátou zahrát golf na jednom blízkém hřišti a jak se dalo čekat vyhrála jsem, ale jen o jeden úder. Tak nevím jestli jsem se tak zlepšila nebo táta kvůli tomu ramenu zhoršil. Ale i tak výhra se počítá a měla jsem z ní obrovskou radost.
Na tomto skvělém místě jsme strávili neskutečných 21 dní a ani mi to nepřišlo, že je to taková doba. Pomalu už se chystáme domů, kde po příletu mám slíbeno tetování na které se úplně neskutečně těším.

Zatím se měj

Tvá Lea

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky