Líbánky

24.08.2019

Milý deníčku, 

pomalu se blíží konec prázdnin a tak nějak jsem nestíhala do tebe psát. No jak už nadpis a fotka, kterou pořídil jeden kolemjdoucí a musím říct, že se mi moc líbí. A musím říct, že ten můj chlap je teda silák. 
No let na Santorini trval asi 3 a půl hodiny, takže to bylo v pohodě. 
Když jsme dosedli na letiště tak nás čekal odvoz do hotelu. Teda musím uznat, že je to tady absolutně nádherné. Večer jsme se po večeři byly projít a teda tady je romantika kam se podíváš. Hlavně si to tady užívám, že jsme tady jen mi dva. Teda vlastně tři, ale nějak si to zatím neuvědomujeme, že z nás budou rodiče. Jak můžeš vidět na poslední fotce můžeš vidět, že to bříško je skoro viditelné. Celých 10 dní jsem si užívala koupání, sluníčka, výletů a pláží. Jeden den jsme jeli do Scaly a tam si půjčili plachetnici, kde vznikla fotka na které až teď jak se na ni dívám už mi vykukuje bříško. 
Spoustu fotek, kde jsme oba vyfotil během dvou dnů Alex, protože se tam za námi zastavil, jelikož byl na dovolené v Řecku. 
Také jsme navštívili město Oia proslavené svými nádhernými západy slunce, město Imerovigli s pozůstatky středověkého hradu Skaros a Akrotiri s archeologickým nalezištěm, které patří k nejvýznamnějším památkám v celém Řecku. Také jsme navštívili starověké město Théra, kde to na nás dýchalo tou úžasnou antickou kulturou, která je podivuhodná do teď. 
Tak jsme navštívili vesničku Karterados, kde jsme navštívili asi dvě kapličky a dva kostelíky. Teda je to tady absolutní nádhera a snad se sem vrátíme i s našim potomkem, aby tu nádheru mohlo také vidět. Celé Santorini je nabarven tradiční bílou barvou na stěnách a modrou kopulovitou střechou. Ty domky jsou při západu slunce jsou úžasné a nádherné. Kolem všech cestiček jsou rostlinky a květinky, které jsou úžasné. A hlavně jsme našli úžasný bazén ve kterém jsme se koupali a bylo to boží. Poslední den jsme na pláži udělali fotku s našema nohama a malou nožkou uprostřed a přidali jen letopočet. Je to skvělé, ale musíme si zvyknout, že brzy budeme mít dalšího člena.

 Vůbec se mi z tama nechtělo, ale měli jsme další dovolenou a to s našemi sestrami a rodiči v Paříži.
Brzy se ozvu 
Tvá Lea 


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky