Létání

05.02.2017

Nábor do týmu a pak příšerná hodina. 

Milý deníčku,

je pondělí pozdě večer a my spolu sedíme ve spolce, protože ležet a psát zároveň nemůžu.

Včera jsme měli famfrpálový nábor a já se dostala na pozici střelce, kterou jsem si moc přála. I přes to, že byla zima a celkem mi mrzly ruce i nohy, ale opravdu jsem si to užila a vstřelila jsem asi 12 branek. Docela hodně jsem se bavila a Jenn udělala i výborný čaj. Unavená a spokojená jsem lehla do postele a usla.
V pondělí ráno jsem si přečetla na nástěnce, že nám odpadly přeměny a tak jsem šla ještě na chvíli do postele. Vstala jsem a šla na oběd, sedla jsem si na lavičku vzala si kuřecí stehno a dala se do jídla. Najednou jsem slyšela rozhlas, že za pár minut máme dvouhodinovku létání. Zvedla jsem se a šla k famfrpálovému hřišti, kde nás čekal profesor Dworkin. Těšila jsem se, že budu zase létat, ale byla jsem nervózní, protože z Dworkina jde strach. Když nás tam bylo dost, tak nám rozdal školní uniformu a šly jsme se převléci. Pak jsme se seřadili a postupně jsme nasedali na košťata. Někteří přišli i kolejních famfrpálových dresech, asi chtěli zazářit, ale spíš mi to bylo k smíchu, ale udržela jsem se. Pak jsme se měli seřadit do dvou řad, že poletíme, já pro jistotu letěla dozadu. Udělali jsme pár koleček a já najednou cítila, že do mě někdo vrazil. Než jsem se stihla otočit kdo to byl, nikdo za mnou nebyl. Seskočila jsem z koštěte a chytla jsem se za rameno a cítila jsem, že mám něco s tou jizvou, protože to bolelo a cítila jsem, že mi z toho něco teče. Celá jsem zbledla a začala se třást, byla jsem se převléci a byla jsem čím dál bledší. Dworkin si toho všiml a musela jsem mu to všechno vyklopit. Jelikož jsem měla pocit, že brzy začnu zvracet a bylo mi na omdlení, omluvila jsem se a šla na ošetřovnu. Před ošetřovnou byla už Kal, ale když viděla jak vypadám, pustila mě před sebe i přes mé námitky. Vykoukla Alice a chtěla mě podepírat, ale všimla jsem si, že je těhotná tak jsem nechtěla pomoci. Sedla jsem si na křeslo a rozbrečela jsem se už na plno. Mezi vzlyky jsem jim sdělila co se stalo. Sayaka mi řekla ať se svléknu, že se na to podívá. Začala jsem se pomalu a s bolestivými grimasami svlékla do spodního prádla. Pak se na to podívala a řekla mi ať si lehnu na břicho na lehátko. Pak poslala Alice pro něco čemu jsem nerozumněla, protože jsem brečela. Najednou jsem cítila hůlku mezi lopatkami a mumlá asi nějaké kouzlo. Pak jsem se mohla posadit a obléknout. Pomalu jsem se oblékla, ale tu ruku jsem moc necítila. Pak mě Sayaka objala a řekla mi, že to bude v pořádku, pohladila mě po vlasech. Je to vážně milá dáma. Pak jsem se omluvila, že jsem nechtěla takhle vyvádět, ale že jsem měla velký strach. Sayaka se usmála a řekla, že to je v pořádku, že to chápe. Pak si sedla vedle mě a objala mě, řekla mi že se ta jizva rozšklíbila, jak mi do toho někdo vrazil, tak ji stáhla dohromady kouzlem, natřela to nějakou znecitlivujcí mastí a co jsem vypila bylo proti zánětu. Nebyla jsem schopna mluvit, ale už jsem nebrečela a začala se i usmívat. Pak Sayaka propustila a řekla mi, kdyby se opravdu něco dělo mám přijít. Je prostě nejlepší.
Šla jsem na kolej, kdy jsem si ještě chvíli povídali, trochu kouzlili a těšili na Vánoce. Po tomto zážitkou jsem šla brzy spát.
Zatím se měj

Tvá Lea  

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky