Konečně doma

28.06.2017

Prázdniny mohou začít.

Milý deníčku,

ráno jsem vstala celkem brzy, trošku jsem se nasnídala, sbalila pár drobností a vyrazila domů. Ale ještě nejdřív jsem pustila Miu ať letí domů, protože s ní nechci chodit po Londýně. Cesta z Kotle domů mi trvala asi hodinu, ale bylo to jen tím, že jsem se loudala a nechtělo se mi jet metrem. Když jsem přicházela k našemu domečku dívala jsem se jak má mamka krásně upravenou předzahrádku plnou květin. Opravdu jí to baví a je škoda, že na to má tak málo času, protože poslední dobou je skoro pořád v nemocnici kde pracuje jako lékokouzelnice na oddělení dětí. 

No pomalu jsem vešla dovnitř a snažila jsem se jít potichu a vybafnout na ně. Ale bohužel tenhle plán mi přerušila Pheobe, protože si ráno pospala a teprve šla dolů na snídani. Skočila mi do náruče a málem mě povalila jak vyrostla za ten rok co jsme se neviděli. Seskočila a spolu jsme šli do kuchyně a tam už seděl taťka a snídal. Když zvedl oči od snídaně a uviděl mě, hned vstal a objal mě do své náruče a dal mi pusu na čelo. Pak si mě přidržel na délku paží a pozorně si mě prohlédl a pravil: ,,Ty jsi mi nějak vyrostla a hlavně jsi pohublá. Zlatíčko musíš jíst, i když vím, že ve stresu nemůžeš, ale musíš to překonat." Chtěla jsem zaprotestoval, ale pak jsem to nechala být a povídám ,,Náhodou co mi skončili zkoušky jsem už přibrala a už je mi fajn. A to že jsem shodila se ti zdá, protože si mě dlouho neviděl." Pheobe se s chutí pustila do jídla a taťka mi přinesl toust s máslem a maminčinou borůvkovou marmeládou a čaj. Po cestě jsem byla trochu hladová a tak jsem to během pár chvil snědla.Pheobe se šla převléct z pyžama a já si s taťkou povídala o všem možném, pak jsem uslyšela ten známý zvuk letaxu. A jo vlastně mamka je po nějaké důležité kontrole nějaké holčičky jak mi psala v dopise. Tak jsem si stoupla před krb ať má pěkné přivítání. Když vystoupila z krbu bylo na ni vidět, že to nešlo podle plánu, ale nakonec vše bude dobré. Po malinké chvilce zvedla hlavu a hned ke mě přistoupila a pevně mě objala. ,, Co tady děláš tak brzy zlatíčko?" vlepila mi pusu na čelo. Ani jsem si ve škole neuvědomila jak mi tohle moc chybělo. S úsměvem jsem se na ni podívala ,,Moc jsem se na vás těšila a tak jsem si přivstala, ať jsem tady brzy." pohladila mě po vlasech, pustila mě z objetí, chytla mě za ruku a táhla do jídelny. Povídali jsme si o mých úspěších ve škole, ve famfrpálu, co je nového u nás doma a o plánech na dovolenou. Jen tak mimochodem mi taťka oznámil, že dnes večer jdeme na ples, který pořádá jeho kamarád. Trochu jsem se zarazila, protože mi to neřekli a já si šaty nechala v Kotli. Když jsem se podívala na taťku usmál se a povídá ,,Vím, že jsem ti to neřekl a tak jsme ti s maminkou koupili šaty a boty na tuhle akci. Máš je připravené v pokoji." úplně se mi rozzářili oči, vyskočila jsem ze židle, postupně jsem je objala a říkám ,,Děkuji moc, jste ty nejlepší rodiče. Můžu se jít na ně podívat?" mezi tím Pheobe zbystřila a povídá ,, Já chci taky nové šaty, když má Lea." a trošku u toho dupla nohou. Pomyslela jsem si páni ta teda vyspěla a jak krásně už mluví, ale jak je závistivá, to bude asi tím, že jsem tu jen o prázdninách. Mamka se na ní podívala, usmála se a pohladila ji po vlásech a povídá ,,Ty máš taky nové šaty, kupovali jsme je spolu s těma pro Leu a máš je ve skříni." Pheobe se na chvíli zamyslela, plácla se do čela a povídá ,,A jo já na ně dočista zapomněla." pomalu si šla sednout, že mi musí dodělat ten dárek. Pak se mamka otočila na mě a povídá ,,Počkej chvíli dám dělat oběd a půjdeme se na ně podívat." mrkla na mě a já tušila, že opět použije kouzla na vaření ať se mi může věnovat.Po malinké chvilce přišla z kuchyně a my spolu šly do pokoje. Mezitím se taťka s Pheobe domluvili, že se půjdou okoupat do bazénu co máme na zahradě. Když jsem šla nahoru po schodech k mému pokoji, byla jsem strašně nervózní. Otočila jsem se na mamku a když jsem viděla jak se usmívá pomalu jsem chytla za kliku a otevřela dveře.Vešla jsem dovnitř a na právé straně v mé šatně visely šaty, jsou to ty nejkrásnější šaty co jsem kdy viděla. Objala jsem mamku a se slzičkami v očích povídám ,,Jsou to ty nejkrásnější šaty, děkuji." a dala jsem ji pusu na tvář. ,,Nemáš vůbec zač, zlatíčko naše. Jsme s tátou na tebe hrdí a ty si to zasloužíš. A teď do plavek a mazej za něma do bazénu." usmála se na mě a láskyplně mě pohladila po vlasech. Rychle jsem se převlékla, chytla jsem ručník a běžela za něma. Hupsla jsem do bazénu a tam jsem spolu s taťkou a Pheobe pinkali míčem, potápěli jsme se a prostě jen tak blbli. Asi tak po hodince na nás volala mamka, ať vylezeme, že je oběd. Vylezla jsem z bazénu a pomohla jsem mamce nachystat stůl na verandě, abychom se mohli na obědvat. Mamka udělala výborného lososa s bramborem a opečenou zeleninou.Jo prostě ví jak mi udělat radost, u oběda Pheobe nazavřela pusu a povídala mi co všechno dělala ve škole a co všechno se naučila. S taťkou jsem po obědě uklidi stůl a jelikož byla mamka unavená tak si šla na chvíli lehnout, aby zvládla ten večer a Pheobe šla s ní, protože byla taky trochu unavená, taťka se začetl znovu do novin a já se natáhla na nafukovací lehátko v bazénu a užívala jsem si to, že jsem doma. Sem tam když mi bylo moc horko skočila jsem do vody se ochladit. Asi kolem čtvrté hodiny přišla mamka s čerstvě udělanou kávou pro sebe a taťku, pro mě a pro Pheobe ledový čaj a pro všechny udělala jahody se šlehačkou. Úplně jsem zapomněla jak je to báječné být doma a užívat si to.
No a asi kolem páte jsme se šli chystat na ples, učesat se, trochu nalíčit a takové ty nezbytnosti. Když jsme se sešli ve vstupní hale všichni vypadali krásně. Taťka měl krásný tmavě šedá oblek s bílou košilí a stříbrnou kravatou. Mamka měla stříbrné dlouhé šaty a krásné páskové boty na podpadku. Tak deníčku a já a Pheobe to nebudu popisat a přidávám foto.
Před domem nás čekala limuzína, která nás zavezla přímo na ples. No ples snad vystihnu celkem stručně. Když jsme přijeli na místo, přivítali jsme se s tátovým kamarádem a šli jsme si sednou k našemu stolu. Pheobe tam měla kamarádky a tak šla hned za nimi. My jsme si povídali u stolu sem tam někdo přišel, pozdravil se s taťkou a prohodil s ním pár slov. Na řadu přišla večere, která se skládala z několika chodů a už si ani nepamatuji co to bylo. Pak se rozezněla kapela, která hrála hlavně taneční hity a tak taťka šel tancovat s mamkou a pro mě přišel syn tátova kamaráda, pro kterého taťka pracuje. Při tanci jsme si povídali a zjistili jsme, že jsme stejně staří a sdělil mi, že se jmenuje Will. V jeho přítomnosti večer celkem rychle ubíhal, Pheobe a její kamarádky tam měli vlastní zábavu a hry podobné věci na zabavení. Bylo to fajn a o půlnoci byl krásný ohňostroj, šla jsem se podívat společně s Willem a jelikož se trochu ochladilo a mě bylo trochu zima tak mi půjčil sako. Je vidět, že je opravdu slušně vychovaný a milý. Když skončil ohňostroj šli jsme zpět do budovy a taťka zavelel, že jedeme domů, protože zítra odlítáme na dovolenou. S Willem jsem se rozloučila, vrátila mu sako a dali jsme si adresu, že si napíšeme. Samozřejmě, že jsem mu dala adresu domů ne do Bradavic. Pheobe byla tak unavená, že usla v autě, mě se taky už zavírali oči, ale vydržela jsem to. Limuzína nás zase dovazla před dům a my se rozešli do svých pokojů a myslím, že jsme všichni brzy usnuli.
Tak zatím se měj

Tvá Lea

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky