Konec školního roku

09.12.2018

Milý deníčku,

po tom tvrdém tréninku jsem byla poprvé připravena na zkoušky. Týden před zkouškami jsme měli v numerologii labyrint, který procvičil všechny naše znalosti. Bylo to skvělé a i když jsem byla poslední dostala jsem spoustu úžasných dárků. Pak začali zkoušky a snad dopadnou dobře. V drakologii jsme si museli zapamatovat pár legend a pár mytologií. V numerologii jsme měli jen vypočítat osobní roční vibraci, což po tom labyrintu byla brnkačka. A jelikož jsme měli suplování  na zkoušku tak jsme si mohli napsat i zkoušku z mudlů. Což bylo celkem fajn a docela zajímavé a navíc jsme za to dostali čokoládu. No zkoušku z bylinek jsem si udělala jako minimum, protože se mi na zkoušku nechtělo z pár důvodů. V péči o kouzelné tvory jsme měli jen pár zvířat tak ta zkouška byla celkem rychlá. Zkouška z formulí byla celkem v pohodě teda ta teoretická část, pak přišla ta horší část a to praxe. I když jsem věděla, že kouzla umím, ale byla jsem nervózní, protože jsem je neměla dotáhnutý na max. Ale snad to bude na zkoušku stačit a projdu do dalšího ročníku. Pak jsem taky skládala zkoušku z obrany  proti černé magii, ale k mému velkému překvapení měli na zkoušku Vivien a tak  jsem se hodila do pohody a šlo mi to lépe. Snad jsem test napsala dobře a kouzla jsem taky uměla. A jelikož jsem byla na praxi poslední nějak jsme se s Viv zapovídali a na kolej jsem přišla něco kolem půlnoci. Moc jsem si ten večer užila a bylo to absolutně skvělé. Pak přišlo na řadu vyhlášení výsledků. K mému překvapení jsme skončili na krásném druhém místě, protože to vypadalo, že budeme poslední. I když mě naštval ředil, když mě poslal si převlíct plášť, protože ten co jsme dostali k Vánocům se mu očividně nelíbil. Ale nebyla jsem sama co se musela jít převlíct. Po vyhlášení byla hostina, která mi chutnala a chvíli po večerce jsem zapadla na kolej. Druhý den se odjíždělo a tak ráno jsem v rychlosti naházela věcí do kufrů (kdo se v nich vyzná nevím, ale narvala jsem to tam). Šla jsem na snídani a před odjezdem jsem se pobavila s Jade, v kočáru jsem jela s Nat a Makotem a v kupé byla Faye, Cass, Luis a Makoto. Cesta ubíhala rychle i proto že jsme se dobře bavili. Po příjezdu do Londýna jsem si v Kotli vyzvedla kufry a nahlásila si pokoj, abych nemusela všechno přetahovat domů a pak zase zpátky. Ubytovala jsem se a rychle dodělala brigádu. Druhý den ráno jsem se vydala domů, ale o tom později.

Zatím se měj 
Tvá Lea 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky