Konec školního roku

24.06.2017

Hurá blíží se prázdniny.

Milý deníčku,

sedím ve vlaku a těším se až budeme v Londýně, abych si zkrátila čas tak se ti pokusím vylíčit posledních pár dnů na hradě.
Tak asi bych měla začít tím, že v pondělí po obědě mi nebylo dobře. Asi jsem se moc najedla nebo mi to prostě nesedlo. I když mi nebylo moc dobře i tak jsem šla na výuku. Měli jsme kouzelné formule a obranu proti čené magii a máme na to stejnou paní profesorku a to LaMalet. Mám poslední dobou pocit, že máme na hradě velmi všímavé paní profesorky. No a jak to tak bývá si toho všimla a po výuce si mě zavolala k ní do kabinetu. A i když se mi nechtělo musela jsem s pravdou ven. Velmi dobře jsem si s ní popovídala a rychle i moje malá deprese zmizela. Je to fakt, ta nejlepší učitelka na škole. Domluvili jsme se, že kdyby něco tak se mám ozvat a to klidně i o prázninách.
No pak začli zkoušky. Jelikož a jako vždy jsem se nestihla doučit všechny kouzla šla jsem na zkoušku z minima. Letos jsem se tak nebála, ale i tak se trochu bojím výsledků. Pak jsem si v klidu zabalila věci a šla jsem se naposledy projít po hradě. Večer byla slavnostní hostina, jídlo bylo jako vždy výborné a i letos jsme pohár nevyhráli. Ale musím ti napsat, že to bylo o pár bodů a i proto mě to možná mrzí víc. Ale to nevadí příští rok se nám to možná povede. Těsně před tím než se objevilo jídlo někdo (nejspíš ze Zmijozelu) zakouzlil na profesorku Grimes nejspíš everte stati a ona si narazila kostrč. Muselo jí to hodně bolet, ale myslím, že se nikdo nepřiznal. Je to hrůza. Jako poslední od nás z koleje jsem odcházela z Velké síně a bylo mi z toho celkem smutno. Jak si to někdo mohl dovolit k učitelce to je šílený.
Dnes ráno jsem vstala celkem v pohodě, dobalila jsem si poslední věci, dala Miu do klece, vzala kufry a šla se nasnídat. Cestou jsem hodila kufry do připravených truhel a jelikož se snídaně nekonala tak jsem šla s prvačkama ke kočáru, aby je našli v pohodě a včas. Jelikož jsme tam byly skoro první měli jsme si čas ještě popovídat. Pak jsme nastoupili do kočáru a jela jsem s Nat a Stellou. Sedím s něma i v kupé a myslím, že to bude super cesta. Cestou jsme se hodně nasmáli a cesta rychle uběhla. Vystoupili jsme v Londýně a teď sedíme v Kotli a čekáme až nám dají kufry a ubytují.
Tak už sedím v skoro prázdném kotli, protože všichni vybaluji věci. Koupila jsem si něco na večeři a jako vždy bydlím s Enid. Nevím jak dlouho tady budu protože prázdniny mám docela nabité.
Těším se domů na moji malou velkou sestřičku a taky na rodiče a babičku s dědou.
Zatím se měj

Tvá Lea  

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky