Konec prázdnin

13.01.2018

Milý deníčku,
teď už ležím ve svém pokoji na koleji a jsem celkem spokojená. Zkusím ti napsat co se všechno událo ještě o prázdninách.
Po skvělé dovolené na Mauriciusi a užívání doma pohody, láskyplné náruče a vynikajícího jídla se mi zpět do Kotle nechtělo, ale co jsem měla dělat, když už bylo načase nakupovat.
Ke Kotli mě zavezl táta autem, protože už bylo docela pozdě večer a táta měl o mě strach, aby se mi něco nestalo. Jak jsem předpokládala v Kotli už nikdo neseděl a tak jsem šla na pokoj a koukám, že tam spí Yuki. Byla jsem překvapená, ale tak co se dá dělat a tak jsem lehla na postel usla. Na druhý den jsem se vzbudila, až tak nějak před polednem. Sešla jsem dolů a sedla jsem si k Natt a Stelle a povídali jsme si pak přiběhla Yuki a oznámila, že ji brigádnice ubytovala u mě a že za to nemůže. I když jsem z toho radost něměla tak jsem řekla, že to nevadí a že stejně chodím do pokoje jen přespat. Holky pak někam šly a najednou si ke mě přisedl Adam, že si chce promluvit a jestli nezajdeme na kávu. Popravdě jsem chtěla vědět co mi k tomu řekne a tak jsem souhlasila. Šly jsme si sednout do kavárny na Příčnou a povídali si. Omlouvil se mi, že se neozval a tak jsme si povídali o všem možném. Jinak říkal, že pořád uklízí v Kotli a když má volno tak cestuje a chce si dodělat NKÚ, najít si lepší práci a tak. Tak jsem mu řekla co mám npalánové a pak přišla řada i na to jak to teda je mezi náma. Tak jsem mu řekla, že můžeme být kamarádi, ale bohužel nic víc. Bylo na něm vidět, že ho to nepotěšilo, ale co naděláš. Dopili jsme kávu a šli do Kotle a rozloučili jsme se. Já pak ještě seděla dlouho do noci s holkama a povídali si o všem možnám. Najednou se u baru objevila slečna Grimes. Bylo docela úsměvné, že nám teda na oko vynadala, že už máme dávno spát a že všechny vypadáme pohudle. Holky se bavit nechtěli a tak jsem se dala do řeči já. Řekla jsem, že jsme jako každé léto na ovocné dietě a taky, že tak pozdě vlastně není. Pak jsem se zeptala na tělocvičnu jestli je něco nového a nechtěla mi o tom nic říct, ale po chvíli namítání mi to prozradila, že bude. Byla jsem nadšená, že můj nápad vyšel a bude to. Taky mi sdělila, že budou nějako novinky od září, ale to už jsem z ní nedostala. Ale to nevadí, protože co jsem chtěla vědět už jsem zjistila. Následujcího dne mi přišel dopis od profosora Archera, že tělocvična prošla a že co nejdříve mu mám napsat co bych si přála za vybavení a v jakých barvách. Jelikož jsem nikde nepotkala ani Luis ani Lucase tak jsem mu to napsala sama a jestli se jim to nebude líbit mají smůlu. Během dne mi přišlo vysvědčení a kromě známky od pana profesora Gratha jsem ho měla hezký. Byla jsem ze sebou spokojená.
Jednoho dne se v Kotli objevila nabídka na brigádu a byla stejná jako vloni, sběr ovoce. Byla jsem ta oba dva dny, protože mě to bavilo a byla jsem ráda, že jsem na čerstvém vzduchu. Bylo nás tam celkem dost i nějací budoucí prváci. Při této brigádě spadla Yuki ze stromu na štípla si ruku. Za tuhle brigádu jsem dostala nějaké galeony a zavařené hrušky. No abych nezapoměnla tak jsme dostali od Vivien za zkoušku z drakologie plyšového draka, který se hýbe. Je absolutně skvělý a moc se mi líbí.
Než se otevřela Příčná pro prváky měla jsem sraz s Vivien na zmrzlinu. Sešli jsme se před zmrzlinárnou a šly jsme si sednout nahoru do patra na balkón. Dali jsme si ledovou tříšť, limonádu a zákusek. Povídali jsme si o prázdninách co jsme dělali a tak různě. Zmínila se, že si z Francie dovezla i něco víc. Tak jsem chvíli přemýšlela, co to je. Ale pak mi blesklo hlavou, že by to mohla být její sestra, protože se jí Londýn moc líbí. Rouzloučili jsme se kolem desáté večer a šla jsem spát. Na druhý den se má teorie potvrila, že si přivezla sestru, protože jsem ji viděla jak prošla Kotlem.
No ještě než jsem odjela na hrad nakoupila jsem všechny věci do školy a nějaké dárky pro holky a tak. Jo a taky jsem byla na zmrzlině s Adamem a asi se naštval, že jsem mu řekla, že k němu nic necítím a budeme kamarádi, protože se hned zvedl a odešel. Ale o už je teď jedno, nechci se tím zabývat. Poslední den před odjezdem jsem byla doma, ale o tom později.
Zatím se měj

Tvá Lea  

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky