Konec léta

28.10.2019

Milý deníčku,
ze Santorini jsme letěli do Paříže a to skoro šest hodin. Byl to delší let, ale zvládla jsem to. Po příjezdu do Paříže jsme jeli do našeho domu, kde už byly Willovi rodiče s Daisy. Ubytovali jsme se v našem pokoji a sešli jsme dolů a zjistili, že moji rodiče taky přijeli. Všichni jsme se přivítali a šli do restaurace na večeři. Celých deset dní mi moji rodiče i rodiče Willa nedovolily nic vzít ani skoro nic dělat. Je to otravné a Pheo to štve, ale bohužel s tím nic neudělám. Udělali jsme si piknik u Eiffelky, šly do Louvre a ne představení do Moulin Rouge a většinou jsme grilovaly. 
Byly jsme na golfu i když jsem chtěla hrát a jelikož jsem se cítila dobře rodiče mi nedovolili hrát. No tak jsem se rozhodla, že si to s nimi projdu a strávím den na čerstvém vzduchu. Byla jsem moc ráda, že jsme se viděli a mohli si popovídat, ale bylo to náročné. Většinou jsme s Willem odpoledne šli na procházku a vraceli se někdy po večeři jindy před, protože si všimnul, že mi to vadí jak mi vadí, že mi nic nedovolí. Daisy a Pheo taky někam zmizeli, ale byly spokojené, za což jsem ráda. 

Když jsme se vrátily domů domluvila jsem se s Ashem a šli jsme si přes ulici adoptovat psa. Nebylo to lehké rozhodnutí, ale vybrali jsme si Blacka, který je mladý a úžasný. Sice trochu kulhá na zadní nohu, ale to spravíme. Podle toho jak se rychle skamarádil s Bubble takže snad nebude problém i s miminkem. 
Co jsme se vrátili s Paříže tak jsme se Willem moc neviděli, jelikož se vrátil do práce a celkem ho tam zaměstnávaly. A tak po pár debatách jsme se shodly na tom, že Will se přihlásí do školy pro piloty a půjde ve stopách svého táty. I když chápu, že se neuvidíme tak často, ale má-li být spokojený a šťastný budu mu oporou. 
Pheo si zařídila brigádu na farmě a byla tam spokojená, teda aspoň tak vypadala. Jeden večer se zastavil Amai a donesl Pheo čokoládové žabky a trochu se s ní skamarádit. A to se myslím povedlo, až na to, že měla poznámku, že Amai může být rád, že nemá sestru jako jsem já. Tak jsem se naštvala a na druhý den jsem si to s ní vyříkala. Asi to pochopila, protože pak byla ta nejlepší sestra pod sluncem. 
A tak jsem ji a její kamarádku Susie vzala poslední den prázdnin do Prasinek. Snad si to holky užily a byly spokojené. Já byla šťastná, že si to užily a pak jsme ze sestrou ten skvělý den zakončili na zmrzlině. 
Den na to jsem ji vyprovodila na nádraží a popřála krásný rok a snad na Vánoce přijede domů, abychom se ještě viděli. 

Zatím se měj 
Tvá Lea 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky